کد خبر: ۲۸۴۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

بمب گذاری، کنسرت بنیامین در اروپا را تعطیل کرد!

بمب گذاری، کنسرت بنیامین در اروپا را تعطیل کرد!جام جم نوا نوشت:‌ کنسرت بنیامین در شهر موسیقی جهان همراه با حاشیه های بسیاری بود. او در ابتدای تور اروپایی اش در شهر وین در حالی روی صحنه رفت که شایعه بمب گذاری در سالن باعث نیمه کاره ماندن اجرای او در این شهر شد. هر چند بنیامین راه حلی خلاقانه برای این مشکل پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در دقایق پایانی کنسرت و پس از اجرای چهارده آهنگ خبر دادند که به دلیل خبر مشکوکی مبنی بر بمب گذاری در سالن، حاضران باید هرچه سریع تر محل کنسرت را تخلیه کنند.

بنیامین در این باره در اینستاگرامش نوشت: « پلیس اومد با خبر بمب گذاری(!) در کنسرت و از این دست مزاحمت هایی که تنها با یک تماس از تلفن همگانی ایجاد شد و از مردم خواستن که سالن اصلی رو ترک کنند برای چک کردن و این حرفا . هر چی گفتیم بمب کجا بود؟ «بمب انرژی همین مردمه» گوششون بدهکار نبود.»

در نهایت سالن تخلیه شد و بنیامین و اعضای ارکسترش تصمیم گرفتند برای اینکه خاطره این اجرای خوب خراب نشود، دست به یک ابتکار بزنند: «خلاصه دیدیم انقدر دارن بر اساس قوانین پیچیده خودشون لفت میدن که وقت داره از دست می ره. با گیتار محمد و ترومپت علیرضا رفتیم دم ورودی سالن و شروع کردیم آهنگ های پایانی رو با مردم زمزمه کردن . به جرأت می تونم بگم این بخش پایانی بدون میکروفن در جمع مردم مشتاق تر و پایه تر از خودمون بیشتر از هر اجرایی سرحالمون کرد . همینه! . ما واسه از عشق خوندن در هیچ شرایطی کوتاه نمیایم . دقیقاً شبیه اجراهایی که این چند روز تو خیابون داشتیم. کار خدا رو می بینید؟ . انگار داشتیم تمرین می کردیم واسه دیشب!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین