کد خبر: ۲۸۴۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

تازه‌ترین اعترافات عامل جنایت در تجریش

مردی که متهم است در جریان جنایتی هولناک فرزند، همسر و مادر دوستش را به قتل رسانده و خانه آنها را به آتش کشیده است، ۵روز بعد از این جنایت جزئیات تازه‌تری از این جنایت را بازگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش همشهری، اين مرد 31ساله متهم است روز دوشنبه هفته گذشته با ورود به خانه دوستش در خيابان گلابدره اين جنايت را رقم زده است. او كه ساعتي بعد از جنايت به آنجا بازگشته بود با هوشياري حسين‌پور، بازپرس جنايي تهران به‌عنوان مظنون بازداشت شد و 3روز بعد به ارتكاب اين سه جنايت اعتراف كرد.

با ادامه بازجويي‌ها از اين مرد او جزئيات تازه‌تري را بازگو كرد و گفت:آن روز مي‌دانستم دوستم در خانه نيست و همسرش تنهاست. به همين دليل نقشه سرقت كشيدم و به آنجا رفتم اما همسر دوستم كه از قصدم با خبر شده بود با من درگير شد و من هم او را با يك سيم خفه كردم. در ادامه وسايل خانه را به هم ريختم تا وانمود كنم يك سارق ناشناس او را كشته است. چون خيابان شلوغ بود يك ساعت در آنجا ماندم اما همين كه براي فرار در خانه را باز كردم با مادر دوستم كه در واحد روبه‌رويي زندگي مي‌كرد روبه‌رو شدم.

به او گفتم همسرم و عروست در خانه هستند و براي اينكه راحت باشند من بيرون آمده‌ام. او من را به خانه‌اش دعوت كرد اما چند دقيقه بعد به حرف هايم شك كرد. من هم او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و چند چك پول از خانه او سرقت كردم. در ادامه مي‌خواستم از آنجا فرار كنم كه پسر 7ساله دوستم از مهدكودك به خانه آمد و مجبور شدم او را هم به قتل برسانم. در ادامه با پول‌هايي كه سرقت كرده بودم از تجريش لباس‌نو خريدم و به محل جنايت برگشتم تا اگر اثري به جا مانده از بين ببرم كه دستگير شدم. براساس اين گزارش صبح ديروز اولياي‌دم مقتولان با حضور در دادسراي امور جنايي خواستار قصاص متهم به قتل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین