کد خبر: ۲۸۴۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

برانکو فردا پرسپولیسی می‌شود؟

مسئولان منتسب به باشگاه پرسپولیس عصر دوشنبه با برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای دارند که احتمالا نتیجه آن توافق نهایی با این مربی خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که باشگاه پرسپولیس مدتی پیش قراردادی دو ساله با حمید درخشان بسته بود، مذاکراتی موازی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و به توافقات اولیه هم رسیده است.

نژادفلاح که احتمالا به زودی سرپرستی پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت، ظاهرا در این مذاکرات نقش دارد و این در حالی است تاکنون هیچ یک از مسئولان سرپرستی او را تایید نکرده‌اند، اما کاشانی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس امروز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفته که او هم خبر حضور نژادفلاح را شنیده است.

خبرنگار ایسنا مطلع شد برانکو ایوانکوویچ فردا (دوشنبه) با مسئولان پرسپولیس در ترکیه دیداری خواهد داشت و به احتمال فراوان به توافق نهایی با این تیم می‌رسد، چرا که مشکل مالیاتی او هم حل شده و قرار است مالیات وی در زمان تصدی‌گری مربیگری‌اش در تیم ملی ایران را هم سرخپوشان تهران پرداخت کنند.

یک نکته جالب دیگر در این ماجرا آنجایی است که برانکو ایوانکوویچ که رابطه خوبی با رسانه‌ها داشته پاسخگوی سوالاتی که از او می‌شود نیست و همین امر شائبه حضور او در پرسپولیس را تقویت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین