کد خبر: ۲۸۴۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

کفن ضدآتش برای دوری ازعذاب قبر/عکس

اقدام یک وب‌سایت به تبلیغ و فروش کفن‌های ضد آتش برای رهایی از آتش عذاب در قبر باعث واکنش تند مخاطبین در فضای مجازی شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی قبل در یکی از صفحات اهالی ترکیه که به ادعای خودش در راه معرفی حق از انحراف می‌کوشد فیلمی منتشر شد که سریعاً مورد علاقه سایت ها و روزنامه‌های ترک قرار گرفت. و آن هم چیزی نبود جز "کفن ضد آتش”

به گزارش روضه، سایت ها و روزنامه‌های ترک نیز در یادداشت‌های متعددی اعلام کردند: فروشگاه اینترنتی وابسته به وب سایت نشر آثار "جوبلی احمد هوجا” عالم دینی ترکیه  کفن‌های ضد آتش برای دور ماندن از عذاب شب اول قبر می‌فروشد.



ابر اساس این گزارش درحالی‌که قیمت معمولی یک کفن در ترکیه حدود ۷۰ لیر است ، این وب سایت برای فروش کفن‌های ضد آتش و ضد عذاب بیش از ۳۷۰ دلار از خریداران می‌گیرد.



بر اساس ادعای این وب سایت روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته‌شده که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می‌کند و از عذاب شب اول قبر کم می‌کند. نکته جالب‌توجه اینکه سایت اصلی احمد هوجا نزدیک به ۲ میلیون لایک تنها در فیس بوک دارد.

احمد هوجا به عنوان شخصیتی ضد وهابیت شناخته می شود اما به همان اندازه که نسبت به وهابیت تنفر دارد تفکرات ضد شیعی هم دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین