کد خبر: ۲۸۴۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

نفت ایران 1 الجیش قطر 0، منصوریان روی دور افتخار

نفت ايران موفق شد با برتري برابر الجيش قطر به دور گرئهي ليگ قهرمانان آسيا راه يابد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش "ورزش سه" در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم نفت ایران و الجیش قطر به مصاف هم رفتند که در پایان دیدار این شاگردان منصوریان بودند که با برتری برابر شاگردان صبری لاموشی راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 

استادیوم آزادی، ساعت 18 تعداد تماشاگران: 5370 نفر، داور: روشن ایرماتف

اخطار: مفتاح از الجیش، حاج محمدی و رضایی از نفت

گل: 47 امیرارسلان مطهری برای نفت


ترکیب نفت ایران:

 علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، وحید امیری و ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان


ترکیب الجیش قطر:

 اندرسون ویرا، لوکاس مندس، یاسیر عیسی، وستام ریزیک، یوسف مفتاح، لیک‌اونهو محدمتنانی، عبدالقادر الیاس واگنر رنان، سعود مبارک و رمانینهو ریکاردو

سرمربی:صبری لاموشی


شرح بازی:

در حالی که تصور می‌شد تیم الجزیره حریف خطرناکی برای نفت ایران باشد، علیرضا منصوریان با اتخاذ تاکتیکی مناسب در این دیدار اجازه هرگونه خودنمایی را به بازیکنان میلیاردی نماینده قطر را نداد تا بازی با تک گلی که ارسلان مطهری در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند این خوان را پشت سر بگذارد.

علیرغم یک دیدار کم برخورد در طول 90 دقیقه، این شاگردان علیرضا منصوریان بودند که با استفاده مناسب از فرصت به دست آمده موفق شدند از سد حریف سرسخت خود بگذرند و به جمع 32 تیم لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

شرح گل:

نفت ایران یک-الجیش قطر صفر (دقیقه 47، امیرارسلان مطهری): اصرار بازیکنان نفت برای ارسال از جناحین بالاخره جواب داد و ایمان مبعلی با ارسال زیبای خود مطهری را صاحب فرصت کرد که ضربه سر او درون دروازه الجیش قرار گرفت تا شاگردان منصوریان با یک گل پیش بیفتند.


دقایق حساس:

دقیقه 4: روی یک ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی ضربه اش را به سمت مستقیم فرستاد که توپ بعد از برخورد به زمین درون محوطه شش قدم با واکنش اندرسون ویرا به کرنر رفت.

دقیقه 23: پاس به بیرون غلامرضا رضایی با شوت عزتی فرصت خوبی را برای نفت ایجاد کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 45: در آخرین دقیقه این دیدار در نیمه اول اندرسون پشت محوطه جریمه نفت از روی ضربه ایستگاهی صاحب فرصت شد که این ضربه را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 77: ضربه متنانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 84: شوت راه دور و زیبای بازیکن الجیش با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت تا شاگردان منصوریان همچنان با تک گل مطهری از حریف خود پیش باشند.

دقیقه 89: علیرضا هافبک نفت ایران که استحکام خوبی در این دیدار داشت و عملکرد موفق او در کنار دیگربازیکنان زردپوشان اجازه خودنمایی را از حریف گرفته بود در این لحظه به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا سیامک کوروشی جانشین او شود.

دقیقه 89: مهمترین خطر بازیکنان الجیش با واکنش بیرانوند همراه بود تا همچنان منصوریان امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار باشد.


حواشی:

*در دقایق پایانی نیمه اول که پزشکان مشغول مداوا و خارج کردن بازیکن تیم الجیش از زمین بودند و بازی قطع شده بود، بیرانوند دروازه بان تیم نفت، با زدن روپایی تماشاگران را به وجد آورده بود که همین کار باعث تشویق وی شد.

*در پایان نیمه اول تماشگران به تشویق علیرضا منصوریان پرداختند و وی نیز در جواب این اقدام واکنش نشان داده و از آنها تشکر کرد.

*حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال که برای تشویق تیم نفت به استادیوم رفته است به جایگان خبرنگاران رفت و در آنجا نیز با تشویق تماشاگران روبرو شد.

*سوشا مکانی نیز برای حمایت از تیم سابق خود در استادیوم حاضر شد. تماشگران حاضر او را تشویق کردند و با عکس سلفی انداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین