کد خبر: ۲۸۴۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

خواننده "هپی" داستان‌نویس کودکان می‌شود

"فارل ویلیامز" قصد دارد کتاب‌های مصور کودکان بنویسد. او این تصمیم را در توافق با انتشارات "پوتنام" اعلام کرده است که یکی از معروف‌ترین ناشران کتاب کودکان است. نخستین کتابی که او می‌نویسد با الهام‌گیری از ترانه "هپی" خواهد بود."
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: "فارل ویلیامز" خوانده ترانه معروف "هپی" که از شهرتی جهانی برخوردار است قرار است به عرصه‌ای تازه قدم بگذارد؛ نوشتن کتاب کودکان. 
 
به گزارش آفتاب به نقل از خرداد، روزنامه "ایندیپندنت" با انتشار این خبر می‌افزاید: "فارل ویلیامز" قصد دارد کتاب‌های مصور کودکان بنویسد. او این تصمیم را در توافق با انتشارات "پوتنام" اعلام کرده است که یکی از معروف‌ترین ناشران کتاب کودکان است. نخستین کتابی که او می‌نویسد با الهام‌گیری از ترانه "هپی" خواهد بود." 
 
ایندیپندنت می‌نویسد که این کتاب قرار است در تاریخ 22 سپتامبر منتشر شود. اولین کتاب مصور فارل ویلیامز قرار است در 250 هزار نسخه منتشر شود. 
 
ایندیپندنت اشاره می‌کند که "هپی" یکی از پرفروش‌ترین تک‌آهنگ‌ها با فروشی 12 میلیون نسخه‌ای در سال 2014 بوده است. این ترانه برای دریافت جایزه اسکار بهترین ترانه سال گذشته نامزد شده بود.  فارل همچنین ترانه‌سرای موزیک فیلم‌های ماداگاسکار 3 و اسپایدر من 2 نیز بوده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین