کد خبر: ۲۸۵۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

کتاب‌های پرفروش تهران +جدول

کتاب «بیگانه‌ای در دهکده» نوشته مارک تواین با ترجمه‌ای از نجف دریابندری با 22 جلد فروش در جایگاه محبوب‌ترین کتاب این فروشگاه در هفته گذشته قرار گرفته است. همچنین «آمدیم خانه نبودید» با 21 و «تاریک‌ترین زندان» با 20 جلد فروش در رده‌های بعدی این فهرست جای دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، بازار کتاب یکی از مهم‌ترین دوره‌های فروش سالانه خود را تجربه خواهد کرد. علاقه‌مندان کتاب در روزهای اسفندماه به کتابفروشی‌ها سر می‌زنند تا توشه تعطیلات نوروزی خود را فراهم کنند.

به گزارش دنیای اقتصاد، از سوی دیگر کتاب کالایی است که هنوز خیلی‌ها از آن به‌عنوان هدیه استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند به دوستان و نزدیکان خود کتاب کادو بدهند. به همین دلایل است که اسفند ماه در تقویم ناشران ماه بسیار مهمی به حساب می‌آید و سرانه فروش شتاب می‌گیرد. بازار کتاب در هفته گذشته نخستین تحرکات بهاری خود را نمایان کرد و نخستین گروه از آثاری که پیش‌بینی می‌شود گوی رقابت را بربایند و نبض بازار را در دست بگیرند روانه بازار شده‌اند و در روزهای آینده هم روند انتشار این دسته از کتاب‌ها ادامه خواهد داشت. 

در هفته گذشته آثاری که چند ماه در صدر فروش ناشران قرار داشتند به رتبه‌های پایین نزول کردند و تازه‌های بازار با استقبال روبه‌رو شدند. اگرچه هنوز هم صدرنشینان هفته‌های گذشته در لیست پرفروش‌ها تکرار می‌شوند اما به نظر می‌رسد بازار کتاب در روزهای آینده با تغییرات قابل تاملی روبه‌رو شود. در این گزارش پرفروش‌های بازار در هفته گذشته را به روایت «ایبنا» منتشر کرده‌ایم. 

کتاب «بیگانه‌ای در دهکده» نوشته مارک تواین با ترجمه‌ای از نجف دریابندری با 22 جلد فروش در جایگاه محبوب‌ترین کتاب این فروشگاه در هفته گذشته قرار گرفته است. همچنین «آمدیم خانه نبودید» با 21 و «تاریک‌ترین زندان» با 20 جلد فروش در رده‌های بعدی این فهرست جای دارند. «سیرکی که می‌گذرد» و «اتفاق» نیز با فروش 18 و 17 جلدی از دیگر کتاب‌های محبوب این فروشگاه هستند. 

حضور دو کتاب از هاروکی موراکامی در صدر فهرست پرفروش‌های این فروشگاه از نکات جالب این فروشگاه در هفته گذشته بوده، به‌طوری‌که «سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» با 60 و «از دو که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» با 40 جلد فروش، رده‌های اول و دوم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند. 

همچنین «ته خیار» هوشنگ مرادی‌کرمانی با 33 و «شاگرد قصاب» پاتریک مک‌کیب نیز با 32 جلد فروش در رده‌های بعدی این فهرست قرار گرفته‌اند و در نهایت سفرنامه احمد شاملو با 28 جلد فروش دیگر کتاب محبوب این فروشگاه در هفته گذشته بوده است. 

فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های این فروشگاه را دو کتاب از انتشارات نیلوفر، دو کتاب از انتشارات هرمس و یک کتاب از انتشارات نگاه معاصر تشکیل داده‌اند؛ «زمینه‌های اجتماعی انقلاب ایران» از نشر نگاه معاصر که در هفته گذشته نیز کتاب محبوب بازار کتاب تهران نیز بود در این فهرست با 15 جلد فروش در جایگاه نخست قرار گرفته است، «در ستایش بطالت» با فروش 12 جلدی در رده دوم و «مثل فیلسوف نوشتن» و «رساله منطقی ـ فلسفی» هر کدام با 10 جلد فروش در رده‌های بعدی این فهرست قرار دارند.  
 
برگزاری جشن امضا مجموعه‌ای از اشعار افشین یداللهی در هفته گذشته، کتاب «جنون منطقی» این شاعر را با 24 جلد فروش در صدر فهرست پرفروش‌های این فروشگاه قرار داد. همچنین کامل‌ترین مجموعه تصویری منتشر شده درباره چگوارا با عنوان «راهنمای چه» نیز با فروش 15 جلدی در رده دوم قرار گرفته است. 

در این فهرست سه کتاب «سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش»، «به خاطر غنای این اندوه دستان ما را بگیر» و «باغی میان دو خیابان» نیز با 10 جلد فروش از دیگر کتاب‌های محبوب این فروشگاه به‌شمار می‌روند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین