کد خبر: ۲۸۵۷۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

نام دریافت‌کنندگان پول از رحیمی را منتشر کنید

نماینده مردم تهران درباره انتشار اسامی تعدادی از نمایندگان و ارتباط آنها با معاون اول ریس جمهوری دولت دهم در فضای مجازی، گفت:آنانی که این فهرست را منتشر کردند اسامی واقعی کسانی را منتشر کننده که از رحیمی پول گرفته اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا دریافت وجه از رحیمی از سوی خود را نادرست عنوان کرد و گفت این اسامی در فضای مجازی انتشار یافته ولی هیچ کس مسئولیت انتشار آن را به عهده نمی گیرد، یک نفرپیدا شود و اعلام کند چه کسانی از رحیمی پول گرفتند. 

وی گفت: من آماده حضوردرمراجع قضایی هستم و حتی تقاضای رسیدگی وشکایت قضائی هم دارم.

پس از اعلام محکومیت قطعی معاون اول رییس جمهوری سابق به تحمل زندان و پرداخت جریمه نقدی، رحیمی اعلام کرد یک میلیارد و 200 میلیون تومان پول فردی به نام جابر ابدالی را از طریق یک کمیته سازماندهی به 170 نماینده مجلس داده تا برای انتخابات هزینه کنند که سبب بازتاب گسترده شد. 

دبیر جبهه پایداری همچنین خود را بی اطلاع از روند مذاکرات هسته ای عنوان کرد و گفت :باید خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبری و نظام وانقلاب در مذاکرات هسته ای رعایت شود . 

وی همچنین با بیان اینکه گروه جبهه پایداری در انتخابات سال آینده حضوری فعال خواهد داشت، گفت: حضور درعرصه انتخابات سال آینده را وظیفه خود می دانیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود:ما تا آخر پای اصول انقلاب ایستادگی خواهیم کرد و گروه های سیاسی نباید از انتخابات سال آینده کنار گیری کنند. 

به تازگی فهرستی از نمایندگان سابق و کنونی مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار یافته است که انتشار دهندگان ادعا کرده اند این فهرست نمایندگانی هستند که از محمد رضا رحیمی معاون اول سابق دولت دهم وجه نقد دریافت کرده اند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Saudi Arabia
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
0
فقط اسامي روخواجه حافظ شيرازي نمي دونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هموطنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
0
همه آن نماینده ها از طریق رسانه های غربی به مردم شناسانده شدند! کسی نیست که نداند :)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین