کد خبر: ۲۸۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

قلعه‌نویی پاسخ فتح‌الله‌زاده را داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده گفت: مگر در زمان مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده استقلال سیزدهم و نهم نشد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه‌نویی در خصوص اظهارات روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: وجدانا صحبت‌های ایشان را نخواندم. اولا فتح‌الله‌زاده جزو مدیران باشگاه بوده و خودم برای ایشان احترام قائل هستم. با هم چندین سال کار کردیم، کنار هم بودیم، فراز و نشیب داشتیم، برد و باخت داشتیم، نمی‌‎دانم چرا این مصاحبه‌ها را انجام داده است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه برایش جای تعجب دارد که چرا فتح‌الله‌زاده هر هفته در مورد استقلال صحبت می‌کند آنهم در شرایط حساسی که استقلال در کورس است، افزود: در روز بازی پرسپولیس و لخویا، چه صحنه‌های قشنگی از پیشکسوتان پرسپولیس دیدیم زیرا همه آمده‌ بودند تا به این تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: برای من جای تعجب دارد که چرا دوستان می‌آیند خودشان را یک ماه با استقلال مطرح می‌کنند. آنها همه‌اش در مورد استقلال و امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کنند، آیا آدم دیگری نیست که در مورد آن حرف بزنند؟

وی اضافه کرد: آقای عزیز آن موقع که استقلال دسته سوم بود و دوسال خانه من بودند، شما کجا بودید؟ من قلعه‌نویی، همان فرد استقلالی هستم که وقتی هیچکدام از آقایان از 10 کیلومتری استقلال رد نمی‌شدند، کنار تیم ماندم. بروید از آقایان علی جباری، کاظم اولیایی، نعلچه‌گر، ملک‌احمدی و .. بپرسید. من با استقلال قهرمان آسیا شدم، بعد از 11 ماه که پایم را جراحی کردم، به فوتبال بازگشتم، استقلال در دسته سوم بود. یکسال و نیم نه پول داشتیم و نه جا ولی آقایان می‌آمدند در خانه ما در امیر آباد، استراحت می‌کردند، همان تیم که بعدها نایب قهرمان لیگ شد.

قلعه‌نویی ادامه داد: من استقلالی هستم که تیم را در رده سیزدهم تحویل گرفتم. مگر در زمان مدیریت آقای فتح‌الله‌زاده استقلال سیزدهم و نهم نشد. همان موقع آمدیم و می‌گویم ما نه من، همان تیم استقلال را قهرمان جام حذفی کردیم، در سالی که آقایان لیگ را از دست دادند. آن سال حذفی قهرمان شدیم، جام را بردیم خانه منصور پورحیدری و گفتیم این جام مال ایشان است. مگر سالی که قهرمان جام خذفی شدیم، نگفتیم این جام سهم خدا بیامرز ناصر حجازی و فیروز کریمی استاد من است.

این مصاحبه در حال تکمیل است...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین