کد خبر: ۲۸۶۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

سانحه رانندگی مرگبار در جاده کرج

در این حادثه خودروی پراید به همراه سه سرنشین که هر سه جوان حدود 20 ساله بودند به شدت با قسمت عقب یک بنز خاور برخورد کردند و در نهایت خودروی پراید واژگون و هر سه سرنشین به بیرون پرتاب شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون خاور دو نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در ساعت 1.36 بامداد امروزکه در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج اتفاق افتاد به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ماموران امداد ایستگاه چهار آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه خودروی پراید به همراه سه سرنشین که هر سه جوان حدود 20 ساله بودند به شدت با قسمت عقب یک بنز خاور برخورد کردند و در نهایت خودروی پراید واژگون و هر سه سرنشین به بیرون پرتاب شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه دو سرنشین پراید که یک دختر و پسرجوان بودند در دم جان باختند و سرنشین دیگر این خودرو بدلیل مصدومیت برای درمان تحویل عوامل اورژانس شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مظفرخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
2
0
اینها (سر نشینان پراید) صددر صد مقصرند و حتما الکل استفاده کرده و مست بوده اند و دیگر اینکه فاصله مطمئنه را با خودرو جلویی رعایت نکرده اند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین