کد خبر: ۲۸۶۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰

دو شرور در فارس به هلاکت رسیدند

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: دو شرور که در منطقه ماهور گرکانی حد فاصل استان های بوشهر و فارس اقدام به ایجاد رعب و وحشت دربین مردم می کردند؛ روز پنجشنبه در درگیری با نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار احمدعلی گودرزی که خود بر عملیات مقابله با این اشرار نظارت داشت،در گفت وگو با ایرنا افزود: این اشرار با ایجاد راه بندان و سرقت ، تجاوز به نوامیس مردم و حتی انجام یک فقره قتل در استان بوشهر موجب هراس و نگرانی ساکنان منطقه ماهور گرکانی شده بودند. 

وی بیان داشت: ازچند ماه قبل موضوع برخورد با این اشرار در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و تکاوران قرار گاه عملیاتی صالحین نیروی انتظامی استان فارس که بتازگی برای برخورد با اشرار مسلح و قاچاقچیان راه اندازی شده است، در منطقه ای کوهستانی و در مسیری که این اشرار تردد می کردند به کمین نشستند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: هنگامی که این اشرار قصد عبور از منطقه کوهستانی و ایجاد رعب و وحشت در ماهور گرکانی را داشتند در درگیری با تکاوران قرارگاه عملیاتی صالحین به هلاکت رسیدند. 

گودرزی افزود: ازاین اشرار دو قبضه سلاح جنگی ، تعدادی خشاب و فشنگ ، دوربین و تجهیزات نظامی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان داشت: تعداد اشرار منطقه ماهور گرکانی پیش از این پنج نفر بودند که نیروی انتظامی کازرون سه نفر از آنها را قبلا دستگیر کرده بود و دو نفر آنها هم روز پنجشنبه هفته جاری به هلاکت رسیدند. 

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین