کد خبر: ۲۸۶۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

مجروح کردن پلیس با ضربات چاقو برای فرار از چنگ قانون توسط یک زورگیر

يکي از ماموران تجسس کلانتري آبکوه به تعقيب يکي از سارقان پرداخت و توانست مانع فرار او شود اما اين سارق که خود را دستگير شده، مي ديد با چاقويي که همراه داشت به سمت مامور وظيفه شناس حمله کرد و سه ضربه به سروصورت و گردن مامور وارد کرد تا شايد بتواند از چنگ قانون فرار کند
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خراسان نوشت: مامور وظيفه شناسي که مانع از فرار سارق زورگير شده بود با سه ضربه چاقو مجروح شد. به گزارش خراسان ماموران تجسس کلانتري آبکوه، پنج شنبه گذشته حين انجام وظيفه در خيابان فرامرز عباسي به فردي که به طور مشکوکي در يکي از کوچه هاي فرعي کشيک مي داد مشکوک شدند و براي بررسي موضوع به سمت وي حرکت کردند وي که متوجه حضور ماموران در محل شد به سرعت به سمت يک خودروي پارک شده که داراي دو سرنشين ديگر بود حرکت کرد و پس از سوار شدن بي درنگ از محل متواري شدند. ماموران هم که به ماجرا مشکوک شده بودند به تعقيب خودرو پرداختند. سه زورگير که به دستور ايست پليس توجهي نداشتند و به سرعت در حال فرار بودند در يک لحظه با برهم خوردن تعادل خودرو با ديوار يک منزل مسکوني برخورد کردند که با توقف خودرو پاي پياده به فرار خود ادامه دادند.

يکي از ماموران تجسس کلانتري آبکوه به تعقيب يکي از سارقان پرداخت و توانست مانع فرار او شود اما اين سارق که خود را دستگير شده، مي ديد با چاقويي که همراه داشت به سمت مامور وظيفه شناس حمله کرد و سه ضربه به سروصورت و گردن مامور وارد کرد تا شايد بتواند از چنگ قانون فرار کند اما اين طور نشد و مامور همچنان که از ناحيه سروصورت دچار خونريزي شده بود با استفاده از قانون به کارگيري سلاح پس از شليک چند تير هوايي سارق را دستگير کرد. در ادامه ماموران با دستور معاون دادستان مجتمع قضايي شهيد کامياب دو متهم ديگر را که از محل متواري شده بودند در مخفيگاهشان در بولوار طبرسي شناسايي و دستگير کردند. در بازجويي هاي فني و پليسي متهمان اعتراف کردند آن روز براي زورگيري به محل رفته بودند و به بيش از 20 فقره سرقت و زورگيري اعتراف کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین