کد خبر: ۲۸۶۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷

تساوی ارزشمند الاهلی با گلزنی جباری

الاهلی در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر برابر السد متوقف شد. گل نخست الاهلی را در این دیدار مجتبی جباری به ثمر رساند. الوکره نیز در حالی که رضا قوچان نژاد را در ترکیب اصلی داشت، شکست دیگری را به دست آورد و این بار برابر العربی که اشکان دژآگه را در ترکیب نداشت، بازی را واگذار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با انجام سه دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی تیم صدرنشین السد که در ورزشگاه خانگی خود به مصاف الاهلی رفت با تساوی سه بر سه متوقف شد تا اختلاف این تیم در صدر جدول رده بندی با لخویا به 4 امتیاز افزایش یابد.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، در این دیدار که در ورزشگاه خانگی السد برگزار شد بازیکنان میزبان شروع خوبی داشتند و در دقیقه 24 توسط مصعب خضر به گل رسیدند اما مجتبی جباری، ستاره ایرانی الاهلی خیلی سریع کار را به تساوی کشاند و توانست در دقیقه 31 گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

10 دقیقه بعد الان دیوکو، ستاره کنگویی الاهلی در خط حمله گل دوم برای تیمش به ثمر رساند اما گرافیتی برزیلی قبل از آن که نیمه نخست به پایان رسد گل تساوی را برای السد به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم هم هر کدام از دو تیم یک گل به ثمر رساندند تا بازی با تساوی سه بر سه به پایان برسد و یک امتیاز حساس بیرون خانه برای شاگردان زلاتکو کرانچار به دست آید.

کرانچار از زمانی که هدایت الاهلی را به دست گرفته، نتایج بسیار درخشانی را با این تیم به دست آورده و نشان داده که مربی بسیار خوبی برای این تیم است.

در دیگر دیدار برگزار شده جدال الوکره با العربی با پیروزی یک بر صفر العربی به پایان رسید. در این دیدار اشکان دژآگه برای العربی به میدان نرفت اما رضا قوچان نژاد که به تازگی به الوکره پیوسته است در ترکیب اصلی به میدان رفت اما نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در دقیقه 65 از بازی تعویض شد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس تیم صدرنشین لخویا که در لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس است توانست برابر الخریطیات به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین