کد خبر: ۲۸۷۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶

بازار میوه‌فروشی و کتاب‌فروشی داعش برای جذب جهانگردان + تصاویر

نبرد در "موصل" و نواحی شمالی عراق برای بازپس‌گیری مناطق اشغال‌شده از دست نیروهای داعش ادامه دارد. با این حال، داعشی‌ها با انتشار تصاویری از بازارهای شهر موصل و مغازه‌های میوه‌فروشی، عطاری و کتاب‌فروشی‌های خیابانی قصد دارند نشان دهند که زندگی عادی در آن مطنقه در جریان است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نبرد در "موصل" و نواحی شمالی عراق برای بازپس‌گیری مناطق اشغال‌شده از دست نیروهای داعش ادامه دارد. با این حال، داعشی‌ها با انتشار تصاویری از بازارهای شهر موصل و مغازه‌های میوه‌فروشی، عطاری و کتاب‌فروشی‌های خیابانی قصد دارند نشان دهند که زندگی عادی در آن مطنقه در جریان است. 
 
به گزارش آفتاب به نقل از خرداد، روزنامه "دیلی میل" با اشاره به عکس‌های منتشر شده از سوی گروه داعش می‌نویسد: "تصاویر نشان می‌دهند که بازار پر از جمعیت از خریداران به زیتون، ترشی و شیرینی دسترسی دارند.عکس‌ها نشان می‌دهند که گویی مردم نسبت به جنگ داخلی بی‌اعتنا هستند و زندگی در آن شهر جریان دارد." 
 
دیلی‌میل اشاره می‌کند که هدف داعشی‌ها از انتشار این تصاویر تبلیغاتی آن است که نشان دهند جنگ داخلی تاثیری در زندگی عادی مردم تحت اشغال آنان نداشته است. در بخش دیگری از عکس‌های منتشرشده توسط داعش مردم موصل به پیتزا و همبرگر هم دسترسی دارند! موصل شهری یک میلیون نفری است که در ماه جون گذشته به اشغال نیروهای داعش درآمد.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین