کد خبر: ۲۸۷۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
ورزش ایران ناکام از گرفتن یک میزبانی بین المللی

امارات میزبان جام ملت‌های آسیا 2019 شد

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از چند ماه بررسی و بازدید از دو کشور ایران و امارات در نهایت امارات را به عنوان میزبان هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا انتخاب کردند. هنوز مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا این میزبانی را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امارات به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2019 انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از چند ماه بررسی و بازدید از دو کشور ایران و امارات در نهایت امارات را به عنوان میزبان هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا انتخاب کردند. هنوز مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا این میزبانی را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

امارات در سال 1996 نیز میزبان جام ملت‌های آسیا بود که توانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد. این در حالی بود که یوسف السرکال رییس فدراسیون امارات امروز در مصاحبه ای قبل از اعلام رسمی میزبان جام ملت‌های آسیا عنوان کرده بود که مطمئن است امارات به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا انتخاب خواهد شد.

خبرگزاری رویترز، ابتدای هفته‌ جاری عنوان کرده بود اگر ایران به عنوان میزبانی در تورنمنت‌های مهمی مثل جام ملت‌های آسیا است باید به بانوان اجازه دهد تا به ورزشگاه بروند اما کفاشیان گفته بود مشکل اصلی ایران در راه میزبانی جام ملت‌های آسیا " حق پخش و اسپانسرینگ" است و نه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
1
لیاقت می خواهد .....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین