کد خبر: ۲۸۷۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

واژگونی موتورسیکلت با 100 کیلوگرم اکلیل سرنج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت حامل 100 کیلوگرم اکلیل سرنج خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 9:06 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و با توجه به اینکه در گزارش اولیه آمده بود که حادثه منجر به جاری شدن مواد محترقه در کف خیابان شده است، ستاد فرماندهی عوامل یک ایستگاه آتش نشانی را به همراه گروه هزمت به محل حادثه واقع در خیابان کمالی نرسیده به چهارراه لشکر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: با حضور آتش‌نشانان در محله حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتور سیکلت با یکصد کیلوگرم اکلیل سرنج در خیابان واژگون و این مواد در سطح خیابان جاری شده بود و در پی آن نیز احتمال داشت با ترکیب شدن مواد یا وارد شدن ضربه هر لحظه انفجاری رخ دهد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با همکاری پلیس راهور مسیر را مسدود کرده و نسبت به جمع آوری و پاک‌سازی خیابان از مواد محترقه اقدام کردند، گفت: راننده موتور سیکلت نیز که دچار آسیب‌دیدگی شده بود توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ، آتش نشانان در ساعت 10:20 پس از ایمن سازی محل و جمع آوری مواد محترقه به عملیات خود خاتمه دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین