کد خبر: ۲۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

هشدار نسبت به وزش باد شدید در تهران

مدیرکل بحران استان تهران نسبت به وزش باد نسبتا شدید توام با گرد و غبار در شهرستان‌های غرب تهران و پایتخت هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هادی رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: سازمان هواشناسی از ساعاتی پیش نسبت به وزش باد نسبتا شدید با میانگین سرعت حدود 40 کیلومتر بر ساعت به ما هشدار داد و ما هم فرمانداری‌های غرب و جنوب غرب تهران نظیر رباط کریم،‌ شهریار و ... را از این موضوع مطلع کردیم.

وی با بیان اینکه وقوع این مورد به شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران اطلاع‌رسانی شده است، اظهار کرد: بر همین اساس آتش‌نشانی و دستگاه‌های امدادی نیز در حالت آماده‌باش هستند. علاوه بر آن پس از حادثه طوفان تهران نیز ما مجددا به شهرداری تهران تذکر دادیم تا نسبت به نصب و محکم کردن تجهیزات و اشیای شهری اقدام کند.

مدیرکل بحران استان تهران با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص پدیده گرد و غبار در پایتخت گفت: آن‌طور که اداره کل هواشناسی تهران پیش‌بینی کرده گرد و غبار امشب وارد تهران می‌شود اما گذراست و خیلی زود خارج خواهد شد.

رحمتی در خصوص منشاء بروز این گرد و غبار نیز به ایسنا گفت: هنوز در خصوص منشاء آن چیزی به ما گفته نشده اما قطعا منشاء آن داخلی است.

وی درباره اینکه آیا احتمال دارد طوفانی نظیر آنچه که در خردادماه امسال پایتخت را درنوردید رخ دهد، گفت: مشابه آن حادثه تکرار نمی‌شود و همان طور که گفتم باد نسبتا شدیدی وارد شهرستان‌های غرب و جنوب غرب استان تهران خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین