کد خبر: ۲۸۷۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

افتخار می‌کنم سال‌ها کنار ژاوی بازی کرده‌ام

بارسلونا روز گذشته با شکست دادن رايووايکانو، از غفلت رئال استفاده کرد و پس از 127 روز به صدر جدول لاليگا رسيد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در طی 7 روز، 5 امتیاز از دست داد و بارسا با دو برد توانست جای این تیم در صدر جدول را اشغال کند. در بازی روز گذشته، ژاوی و اینیستا پس از چند هفته بار دیگر زوج خط میانی بارسلونا را تشکیل می دادند.این دو بازیکن از سال 2002 در کنار یکدیگر در بارسا و تیم ملی اسپانیا بازی می کنند اما ژاوی در این فصل با آمدن راکیتیچ، جایگاه ثابت خود در ترکیب بارسلونا را از دست داده است. 

اینیستا در همین رابطه به مارکا گفت:" برخی مواقع این مساله که به زودی دیگر من و ژاوی دیگر نمی توانیم کنار هم بازی کنیم را حس می کنم. حتی در این فصل هم خیلی در کنار یکدیگر قرار نگرفته ام. افتخار می کنم که برای سال ها کنار ژاوی بازی کرده ام. او نه تنها بازی را برای من آسان تر می کند که باعث روانتر شدن حرکت تیمی نیز می شود. بازی کنار ژاوی، به من و سایر بازیکنان حس خوبی می دهد. با او همه چیز بهتر پیش می رود." 

اینیستا در مورد صدرنشین شدن بارسا پس از مدت ها در لالیگا گفت:" بالاتر از صدرنشینی، حس بازیکنان پس از هر بازی اهمیت دارد. پس از پیروزی بر رایووایکانو، همه در رختکن حس خوبی داشتیم. البته هنوز سه ماه تا پایان فصل باقی مانده است. درست است که این مدت زمان، خیلی طولانی نیست اما مهمترین مقطع فصل به حساب می آید."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین