کد خبر: ۲۸۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

داعش دست یک سوری را قطع کرد/تصاویر

عناصر گروه تروریستی داعش در جدید‌ترین جنایت امروز در حسکه دست یک جوان سوری از مچ قطع کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابنا، تکفیری‌های داعش برای ترساندن مردم مناطق تحت سلطه خود در عراق و سوریه و جلوگیری از هرگونه اقدام اعتراضی آن‌ها، مجازات‌های عمومی در برابر چشم مردم را افزایش داده‌اند.

این گروه تروریستی امروز ـ دوشنبه ۱۸ اسفندماه ـ در استان حسکه که نام آنرا به ولایت برکه تغییر داده‌اند در جدید‌ترین جنایت خود دست یک جوان سوری را به بهانه دزدی قطع کردند.

تکفیری‌ها ضمن فراخواندن مردم برای دیدن این جنایت هولناک تصاویر این اقدامات را نیز با تاکید بر اجرای قوانین اسلام، منتشر می‌کنند تا گامی دیگر برای مشوه ساختن چهره این دین آسمانی بردارند.

داعش در نمایش و ادعاهایی به شدت سخیف، از حضور تیم پزشکی و اجرای مقدمات پزشکی، قبل از قطع دست و نیز انتقال محکومان به بیمارستان، پس از مجازاتشان خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که حتی سلامتی و پیشگیری از وارد آمدن آسیب اضافی به مجرمان برای آن‌ها اهمیت دارد!

داعش دست سارقان را از مچ قطع می‌کند درحالی‌که قطع دست دزد باید از چهار انگشت باشد و کف دست به حال خود باقی بماند.

با گذشت زمان و آشنا شدن اهالی مناطق اشغال شده با ماهیت واقعی داعشی‌ها، حمله‌های مخفیانه علیه اراذل و اوباش داعش افزایش یافته است. این موضوع به شدت باعث نگرانی تروریست‌ها شده و به همین علت برای ترساندن مردم، تقریبا هر روز در یک منطقه، چند نفر از اهالی را به بهانه‌های مختلف اعدام می‌کنند تا مانع از بروز هرگونه حرکت و مقاومت عمومی شوند.








بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین