کد خبر: ۲۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

وکیل پدر جلاد داعش استعفا داد/تصاویر

وکیل پدر جلاد گروه تروریستی داعش به دلیل آنچه دلایل شخصی عنوان کرده استعفای خود را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابنا: «سالم الحشاش» وکیل کویتی پدر «محمد اموازی» معروف به «جان جهادی» و «جلاد داعش» در یک کنفرانسی مطبوعاتی به دلیل آنچه دلایل شخصی خوانده شده، استعفا داد.

وی به همین مقدار توضیح اکتفا کرد و بیشتر از این اظهاراتی بیان نکرد.

«جاسم اموازی» پدر جان جهادی هفته گذشته اعلام کرده بود: مدرکی که ثابت کند جلاد داعش در ویدئوهای منتشر شده‌‌ همان پسر من است وجود ندارد و وکیلی را برای دفاع از خودم جهت اثبات درست نبودن این شایعات استخدام کرده‌ام.

سالم الحشاش هم اعلام کرده بود اظهارات مختلف در این زمینه صحت ندارد و شکایاتی را علیه کسانی که این ادعا‌ها را مطرح کرده‌اند این هفته به دادگاه ارائه می‌دهد اما به صورت ناگهانی از پرونده عقب کشید.



این در حالی است که مادر جلاد داعشی که در رسانه‌های غربی معروف به «جان جهادی» است، گفته است با دیدن اولین فیلم منتشر شده از وی پیش از سر بریدن «جیمز فولی» گروگان آمریکایی، فرزندش را شناخته اما سکوت کرده است.

جلاد ۲۶ ساله داعش روز گذشته به خاطر مشکلاتی که در پی کشف هویتش برای خانواده‌اش پیش آمده عذرخواهی کرد اما هیچ احساس پشیمانی نسبت به جنایت‌های سر بریدن وحشیانه گروگان‌های غربی، و از جمله دو داوطلب کمک رسانی انگلیسی، ابراز نکرد.



خانواده اموازی پس از فاش شدن هویت فرزندشان، مجبور به ترک منزل خود در منطقه وستمنس‌تر لندن و سکونت در منطقه نامعلومی در لندن شدند. گفته می‌شود که منطقه حکومت محلی وستمنس‌تر، ماهانه ۹۰۰ دلار آمریکایی بابت اجاره منزل مادر و ۴ برادر اموازی پرداخت می‌کند.



پدر و خواهر ۲۵ ساله جلاد داعش هم اکنون در کویت به سر می‌برند.

شماری از نمایندگان پارلمان کویت، از جاسم اموازی، پدر «جلاد داعش» خواسته‌اند از جنایت‌های پسرش عذرخواهی کند، در غیر اینصورت کویت را ترک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین