کد خبر: ۲۸۷۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

ترکیه به خانواده‌های فقیر اینترنت رایگان می‌دهد

دولت ترکیه اعلام کرده قصد دارد به خانواده ها و افراد فقیر، سرویس اینترنت رایگان بدهد. آنکارا گفته می خواهد به خانواده هایی که سطح درآمدی کمی دارند اینترنت رایگان بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: براساس قانون جدیدی که در دولت ترکیه به تصویب رسیده در راستای کم کردن شکاف دیجیتالی میان فقرا و اغنیای این کشور، دولت قصد دارد سرویس اینترنت رایگان در اختیار کسانی قرار داردکه از درآمدهای ناچیز برخوردارند و نمی توانند خود هزینه های اینترنت در این کشور را بپردازند.

به گزارش آفتاب به نقل از شفقنا، وزارت توسعه ترکیه گفته در یک برنامه سه ساله از سال 2015 تا 2018 و برای کمک کردن فاصله خانواده های فقیر با دیگران، قصد دارد اینترنت رایگان یا کم هزینه در اختیار آنان قرار دارد و در این طرح خانواده هایی که دارای دانش آموز یا دانشجو هستند در اولویت قرار گرفته اند. این وزارتخانه اعلام کرده دولت در کنار این طرح به توسعه زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی خود و همچنین توجه به ساخت خانه هایی با محوریت شبکه های مجازی دست خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی،8/42 درصد از خانواده های ترک به اینترنت دسترسی ندارند که عده زیادی از آنها، هزینه بالای اینترنت را علت عدم اتصال خود به این شبکه جهانی اعلام کرده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین