کد خبر: ۲۸۷۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

کی‌روش: خاکپور هم با حضور جهانبخش و آزمون در تیم بزرگسالان موافق است

کارلوس کی‌روش درخصوص حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی فوتبال گفت: من در جلسه‌ای که با خاکپور داشتم خود او هم با حضور این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان موافق بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از جلسه با رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی بود، بعد از چند روزی که دور از فدراسیون بودم یک سری مسائل را دقیق بررسی کردیم. من عادت کرده‌ام که در زندگی جلسات طولانی داشته باشم و مشکلی ندارم. اگر در این جلسات در مورد مسائل خوبی صحبت شود، من هم شرکت کنم.

سرمربی تیم ملی در خصوص جام جهانی 2018 گفت: ما راجع به جام جهانی صحبت کردیم و آینده ما در حضور در این جام است. ما راجع به برنامه‌ها هم صحبت کردیم.

وی درخصوص زیرساخت‌ها و مشکلاتی که فدراسیون در برآورده کردن آن‌ها مشکل داشته است گفت: من فکر می‌کنم در این مورد زیاد صحبت شده است و برای همه مردم روشن شده است که ما چه مشکلاتی داریم. ما یک سری مسائل داریم. ما این توانایی را داشتیم که به جام جهانی صعود کنیم و همچنین در جام ملت‌های آسیا نتیجه خوبی را کسب کنیم و وظیفه من این است که پیراهن تیم ملی را در جایگاه‌های بزرگتری به نمایش بگذارم.

کی‌روش درخصوص حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: من در وهله اول می‌گویم که ما در این مورد صحبتی نداشتیم. همان طور که می‌دانید متاسفانه وظیفه ملی این بازیکنان طوری است که باید در یک زمان مشترک هم در تیم ملی بزرگسالان و هم در تیم ملی امید حضور داشته باشند. شما حرف صحیحی را پیش کشیدید. هیچ کدام از کارشناسان نظرات موافق هم ندارند و فوتبال جای نظرات متفاوت است ولی این مساله جای هیچ صحبتی را ندارد که ما با یک تیم بین المللی بازی داریم و این بازی با هیچ کدام از بازی های ملی ما قابل قیاس نیست.

وی افزود: ما این فرصت را داشتیم که با خاکپور جلسه مشترکی داشته باشیم و ایشان هم با نظر من موافق بودند که بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند. من وظیفه و مسئولیت سنگینی دارم. وقتی کارشناسی با کارشناس دیگر نظر متفاوتی دارد وظیفه من سنگین می‌شود ولی هیچ جای صحبتی نیست که بازیکنان باید در تیم بزرگسالان حضور داشته باشند. من در دوران حضور وینگادا در تیم ملی امید هم بازیکنان امید را از او گرفتم و در تیم ملی بزرگسالان از آن‌ها استفاده کردم. ما باید بهترین تصمیم را بگیریم که منافع تیم ملی بزرگسالان زیر سوال نرود.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین