کد خبر: ۲۸۷۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

نفت مسجد سلیمان 2 - پرسپولیس 2 / زور سرخپوشان به تیم 10 نفره هم نرسید

پرسپولیس در مسجدسلیمان، مقابل نفت این شهر به تساوی دو بر دو رضایت داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر مهمان نفت مسجد سلیمان بود. این دو تیم تا پیش از برگزاری مسابقه این هفته، در جدول 7 امتیاز فاصله با هم داشتند اما نفت مسجد سلیمان وضعیت خوبی در جدول ندارد و یكی از گزینه‌های احتمالی سقوط به لیگ دسته اول است.

نفت مسجد سلیمان در این مسابقه زود غافلگیر شد. در دقیقه 23 امید عالیشاه از زاویه بسته و با یك ضربه زیبا دروازه نفتی ها را باز كرد. در دقیقه 36 هم علی علیپور گل دوم پرسپولیس را روی پاس امید عالیشاه به ثمر رساند تا این تیم دو گل جلو بیفتد. نفت مسجد سلیمان در دقیقه 43 توسط كیوان امرایی یكی از گل‌های خورده را جبران كرد و دو تیم با نتیجه دو بر یك به رختكن رفتند.

در نیمه دوم نفتی ها با اخراج روسلان ملزدينوف 10 نفره شدند. این اتفاق در دقیقه 57 رخ داد. میزبان كه یك گل عقب بود، با اخراج بازیكنش كار سخت تری برای جبران نتیجه داشت. نفتی ها بالاخره در دقیقه 93 دروازه پرسپولیس را باز كردند تا مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان برسد. این گل را رضا كرم لاچعب به ثمر رساند تا یك امتیاز با ارزش به نفتی ها برسد. نفت مسجد سلیمان با این برد 20 امتیازی شد و در جدول یك پله صعود كرد. پرسپولیس هم با 27 امتیاز در رده نهم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین