کد خبر: ۲۸۷۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

دستور ویژه وزیر کشور برای بررسی همه جانبه و برخورد قاطع با عاملین حادثه شیراز

در جلسه‌ای با حضور وزیر کشور مقرر شد هیأتی مرکب از معاون امنیتی انتظامی، رئیس دفتر جانشینی فرماندهی معظم کل قوا در ناجا و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ضمن رسیدگی دقیق به ابعاد حادثه شیراز و اقدام قاطع، نتیجه را به شورای امنیت کشور گزارش نماید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، معاون امنیتی انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور اعلام کرد در پی وقوع حادثه روز دوشنبه شیراز جلسه ای امروز صبح (پنج‌شنبه) به ریاست وزیر کشور و ساعاتی پس از بازگشت وی از پنجاه و هشتمین اجلاس جهانی مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل متحد به کشور، تشکیل و پس از استماع گزارش حادثه مقرر شد هیأتی مرکب از معاون امنیتی انتظامی، رئیس دفتر جانشینی فرماندهی معظم کل قوا در ناجا و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ضمن رسیدگی دقیق به ابعاد این حادثه و اقدام قاطع، نتیجه را به شورای امنیت کشور گزارش نماید.

در این جلسه استاندار فارس و دیگر اعضای شرکت کننده گزارش مبسوطی از حادثه ارائه کردند.

بر اساس گزارش ها و بررسی های اولیه یکی از تشکل های دانشجویی با مجوز هیأت نظارت دانشگاه شیراز، از جناب آقای دکتر مطهری برای سخنرانی در تاریخ 18 /12/ 93 دعوت بعمل می آورد، در پی این دعوت شورای تأمین شهرستان شیراز ضمن اعلام احتمال ایجاد تنش و درگیری در مراسم فوق با برگزاری مراسم و سخنرانی جناب آقای مطهری مخالفت می نماید.

علیرغم اقدامات پیشگیرانه بعمل آمده، جناب آقای مطهری برای ایراد سخنرانی به شیراز عزیمت نموده و در مسیر فرودگاه به محل برگزاری مراسم توسط افرادی مورد تعرض قرار می گیرد.

وزارت کشور ضمن ابراز تأسف عمیق از اینگونه حوادث، اجرای قانون و برخورد با تمامی کسانی که بر خلاف قوانین و مقررات جاری کشور عمل نموده اند را قاطعانه پیگیری نموده و به هیچ وجه اجازه اخلال در نظم و امنیت کشور را نخواهد داد.

ضمناً در این جلسه استاندار فارس به عنوان مسوول پیگیری حادثه تا حصول نتیجه و معرفی عاملین آن به مراجع قضائی تعیین گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین