کد خبر: ۲۸۷۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
سخنگوی دولت اعلام کرد:

22 هزار میلیاردتومان درآمد ‌فروش نفت هنوز وصول نشده

سخنگوی دولت از رشد 28 درصدی صادرات غیرنفتی ایران خبر داد و گفت: دولت تدبیر و امید توانست با برطرف شدن تحریم‌ها منافع ملی را حفظ کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدباقر نوبخت عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه 22 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش نفت در چند ماه اخیر وصول نشده است، اظهار کرد: تا 17 اسفند ماه جاری میزان کل درآمدهای کشور در این بخش 148 هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش  آفتاب به نقل خبرگزاری فارس، وی با بیان اینکه دولت باید با کاهش درآمد به تمام تقاضاها پاسخ دهد، تصریح کرد: در چند سال گذشته کشور با رشد اقتصادی منفی 6.8 دهم درصدی مواجه بود و دولت تدبیر و امید توانست با برطرف شدن تحریم‌ها منافع ملی را حفظ کند و با برنامه‌ریزی‌ها نه تنها بر رشد منفی فائق آمده بلکه اکنون کشور از رشد 24 درصدی صادرات غیرنفتی برخوردار است.

سخنگوی دولت درباره مسئله مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: در این مذاکرات مشکلات در چارچوب حفظ منافع ملی کشور برطرف شده و با وجود مخالفت‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی دولت یازدهم با تدبیر در جبهه مخالفان نظام اسلامی شکاف ایجاد کرد.

وی در ادامه به وضعیت عدم پرداخت تسهیلات باغ‌های چای اشاره کرد و یادآور شد: دستور تخصیص اعتبار بهزراعی به خزانه داده شده اما پرداخت حقوق دو ماه آخر سال و عیدی کارکنان دولت در اولویت قرار دارد.

نوبخت ظرفیت دانشگاه گیلان را بسیار زیاد خواند و متذکر شد: در برنامه ششم توسعه اقدام‌های موثری برای دانشگاه‌ها صورت گرفته که عملی می‌شود.

نوبخت پس از بازدید از پروژه‌های دردست اجرای دانشگاه گیلان بر مزار شهدای رشت حضور یافت و اظهار کرد: گلزار شهدای تازه‌آباد رشت تا نوروز 94 آماده‌سازی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین