کد خبر: ۲۸۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

آغاز مرمت سر در دانشگاه تهران

مرمت سردر دانشگاه تهران به عنوان بخشی از پروژه پیرایش و آرام‌سازی پهنه خیابان انقلاب اسلامی آغاز شده است.‌
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمحسن هاشمی -مدیر راهبردی پروژه پیرایش و آرام‌سازی پهنه خیابان انقلاب اسلامی- در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، درباره‌ی اجرای عملیاتی این برنامه گفت: از جمله برنامه‌های پروژه پیرایش و آرام‌سازی پهنه خیابان انقلاب اسلامی، صیانت از نمادهای باارزش است که سر در دانشگاه تهران به عنوان دومین نماد شناخته شده ایران در سطح جهان (پس از برج آزادی) یکی از این نمادهاست.

او افزود: در خصوص دانشگاه تهران، چهار برنامه در پروژه تعریف شده بود که دو برنامه به انجام رسیده و مرمت سر در دانشگاه سومین برنامه‌ای است که از دیروز (21 اسفندماه) کار روی آن آغاز شده است و امیدوار هستیم تا پایان فروردین‌ماه به سرانجام برسد.

هاشمی درباره‌ی دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پروژه پیرایش و آرام‌سازی پهنه انقلاب اسلامی با محوریت دانشگاه تهران، اظهار کرد: رنگ‌آمیزی نرده‌های دانشگاه تمام که سه ماه زمان برد، به پایان رسیده است. همچنین نورپردازی سر در دانشگاه نیز در آبان‌ماه به پایان رسید و مرمت سر در دانشگاه به عنوان سومین برنامه از این پروژه آغاز شده است. برنامه چهارم نیز آرام‌سازی حلقه‌ی ورودی دانشگاه با کفپوش سنگ به منظور احساس راحتی در تردد عابران پیاده انجام خواهد شد.

او ادامه داد: مرمت سر در دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه و همراهی کارشناسان و یک شرکت صاحب‌نام در حوزه‌ی مرمت، انجام می‌شود. این کار با تزریق ظریف بتن صورت می‌گیرد و تغییری در خود سازه به وجود نخواهد آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین