کد خبر: ۲۸۷۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

جزئیاتی از زندگی نخستین دختر دانش آموز بریتانیایی که به داعش پیوست + تصاویر

"شرمینه بگوم" نخستین دختر دانش آموز بریتانیایی است که به داعش پیوسته است. او که 15 ساله است طبق گزارش دستگاه های امنیتی گمان می رود که در شاخه داعش در "رقه" سوریه عضویت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خرداد، روزنامه "دیلی میل" با انتشار گزارشی به بخشی از جزئیات زندگی "شرمینه" اشاره کرده و می‌نویسد:"او در ماه دسامبر گذشته، "بتنال گرین" را ترک کرد و به گروه داعش پیوست. چند ماه پس از آن دخترهایی از مدرسه ای مشابه از مرز ترکیه گذشتند و به سوریه فرار کردند. پدر شرمینه اظهار داشته که دختر پس از مرگ مادرش تصمیم گرفت تا به داعش بپیوندد. او اظهار داشته که تروریست‌های داعش با تلفن همراه دخترش تماس گرفته بودند و وی را ترغیب به پیوستن به داعش می کردند."

 
"محمد" پدر 38 ساله شرمینه در ادامه اشاره کرده که او نیز مانند هر پدر و مادر دیگری تلفن همراه دخترش را چک می کرده است. او معتقد است که دستگاه اطلاعاتی بریتانیا باید نظارت بیشتری برای تماس‌های تلفنی به منظور جلوگیری از پیوستن جوانان بیشتر به گروه داعش داشته باشند.
 
"دیلی میل" در ادامه اشاره کرده که پدر شرمینه اظهار داشته که دخترش مانند هر دختر عادی دیگری به موزیک پاپ علاقه داشته و به خرید می رفته است. او هم چنین گفته که دخترش به "ریحانا" خواننده مشهور امریکایی علاقه زیادی داشته و پس از آن که مادر جوانش بر اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت تصمیم گرفت به داعش بپیوندد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین