کد خبر: ۲۸۹۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

رویترز: تهران با امریکا تنها بر سر مسائل هسته ای گفتگو می کند

خبرگزاری رویترز ضمن انعکاس بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد که رهبر ایران تصریح کرد که تهران با قدرتهای جهانی تنها در موضوع هسته‌ای و نه در مسائل منطقه گفتگو می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : رسانه های بین المللی از آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس به انعکاس این سخنرانی پرداختند.
 
به گزارش مهر، رسانه های انگلیسی زبان و عربی با پوشش رسانه ای سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بخشهایی از سخنان معظم له را بازتاب دادند.
 
خبرگزاری رویترز ضمن انعکاس بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد که رهبر ایران تصریح کرد که تهران با قدرتهای جهانی تنها در موضوع هسته‌ای و نه در مسائل منطقه گفتگو می‌کند.
 
رویترز در ادامه بازتاب سخنرانی رهبر انقلاب در حرم رضوی نوشت رهبر ایران در این سخنرانی در میان فریادهای مرگ برامریکا مردم تصریح کرد: البته مرگ بر آمریکا، چون آمریکا منبع اصلی این فشار است. آنها اصرار دارند تا بر اقتصاد مردم عزیز ما فشار بیاورند. هدف آنها چیست؟ هدف آنها قرار دادن مردم در مقابل نظام است.
 
همچنین خبرگزاری بلومبرگ در بازتاب سخنرانی مقام معظم رهبری گفت که آمریکا خدعه کرده و پیشنهاد قدرت‌های جهانی برای کاهش تحریم‌ها چند ماه پس از توافق احتمالی، مورد قبول نیست.
 
بلومبرگ در ادامه بازتاب این سخنرانی نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که برداشته شدن تحریم‌ها باید بخشی از توافق باشد و نه نتیجه توافق. برداشته شدن تحریم‌ها پس از توافق غلط و غیر قابل قبول است.
 
خبرگزاری فرانسه هم با اشاره به اینکه رهبر ایران در سخنرانی روز شنبه خود احتمال همکاری منطقه‌ای بین ایران و آمریکا را رد کرد نوشت: رهبر ایران در اظهاراتی در اولین روز نوروز هر گونه گمانه‌زنی مبنی بر اینکه توافق هسته‌ای می‌تواند زیربنای آشتی گسترده‌تر ایران و غرب شود را رد کرد.
 
شبکه خبری المنار هم ضمن پوشش گسترده سخنرانی رهبر معظم انقلاب گفت رهبر ایران در این سخنرانی خود تأکید کرد که ملت ایران از تهدیدات نمی‌ترسد و سرانجام پیروز خواهد شد.
 
المنار افزود رهبر ایران گفته است که مذاکرات با آمریکا تنها درباره موضوع هسته‌ای بوده و درباره موضوعات منطقه‌ای با آمریکا مذاکره نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین