کد خبر: ۲۸۹۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
حاشیه های دیدار امید ایران - امید نپال

درگیری سردار آزمون با بازیکن نپال

تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی المپیک 2016 از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نپال رفت.
آفتاب‌‌نیوز : تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی المپیک 2016 از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نپال رفت.

به گزارش فارس، نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر 0 تیم ملی امید ایران به پایان رسید.

* بیش از 300 هوادار با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کنند.

* پس از این که گل دوم ایران به ثمر رسید سردار آزمون توپ را از دروازه برداشت تا با قرار دادن در میانه میدان بازی را به سرعت آغاز کند ولی بازیکن نپال قصد داشت مانع از انجام این کار شود به همین خاطر درگیری میان این دو بازیکن به وجود آمد که داور با ورود به ماجرا به این مساله خاتمه داد.

* هوادارن حاضر در ورزشگاه بازیکنان پرسپولیسی حاضر روی نیکمت ایران را تشویق می‌کردند و از مایلی‌کهن می‌خواستند که اجازه بدهد آنها بلند شوند.

* کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کند.

* غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در ورزشگاه‌ حاضر است

* در حالی که در ورزشگاه در نیمه اول هوا به شدت سرد بود در پایان نیمه اول هوا آفتابی شد و هواداران به سمت شرقی ورزشگاه و به سمت جایگاه‌های شرقی ورزشگاه که روی آنها افتاب بود رفتند.

* بعد از این که داور به سود ایران پنالتی گرفت ارسلان مطهری خواهان زدن این ضربه پنالتی بود که در نهایت با تصمیم خاکپور بهنام برزای ضربه پنالتی را زد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین