کد خبر: ۲۹۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

ایران یک - عربستان 2/ کار امیدها باز هم به اما و اگر کشید

تیم ملی المپیک ایران مقابل تیم ملی عربستان متحمل شکست شد تا فرصت صعود به عنوان تیم نخست را از دست بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی المپیک ایران در آخرین دیدار خود در مرحله نخست مقدماتی المپیک 2016 در گروه C، از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی عربستان رفت که این دیدار در پایان با با برتری دو بر یک عربستان خاتمه یافت.

در آغاز بازی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و توانستند روی دروازه ها فرصت های گلزنی خلق کنند. یاران ایران روی چند حرکت خوب دروازه عربستان را تهدید کردند اما هیچکدام از این فرصت ها به گل تبدیل نشد. سفیدپوشان عربستان هم توانستند یکی دو مقعیت روی دروازه ایران خلق کنند اما هیچکدام از ضربات آن ها راهی به دروازه نداشت.

اما در ابتدای نیمه دوم قرمزپوشان ایران بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند به طوری که هر لحظه که از زمان بازی می گذشت فشار روی دروازه عربستان بیشتر می‌شد. اما پس از گذشت دقایقی امیدهای عربستان از لاک دفاعی خارج شدند و توانستند روی دروازه ایران خطرساز شوند. آن‌ها با انجام حرکات ترکیبی سعی داشتند روی دروازه ایران فرصت گلزنی ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 70 عبدالفاتح اسیری دروازه ایران را روی یک شوت محکم باز کرد.

10 دقیقه بعد ارسال عربستانی‌ها روی دروازه ایران با اشتباه مرادمند مدافع تیم ملی همراه شد که توپ مقابل پای مهاجم عربستان افتاد و او به راحتی دروازه ایران را برای دومین بار باز کرد تا کار ایران سخت‌تر شود.

در دقیقه 85 و پس از اینکه شدت حملات ایران بیشتر شده بود، ارسال ضربه کرنر به روی دروازه عربستان با اشتباه مدافعان این تیم همراه شد و پس از یک رفت و برگشت بازیکن عربستان به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا بازی دو بر یک شود.

شاگردان خاکپور که در طول بازی دو بار تیر دروازه عربستان را به لرزه درآورده بودند نتوانستند دومین گل خورده را هم جبران کنند و بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه عربستان 10 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی راه یافت و ایران در حالی که با یک تساوی هم می توانست صدرنشین شود با 9 امتیاز دوم شد و باید منتظر بماند تا یکی از 5 تیم صعود کننده بین تیم های دوم باشد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید ایران در این دیدار با ترکیب اخباری، مرادمند، چشمی، حیدریه، ترابی، کریمی، نورالهی، محمدی، آزمون، جهانبخش و مطهری به میدان رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین