کد خبر: ۲۹۰۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

13 و 14 فروردین تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده قدیم قم – تهران ممنوع شد

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین در محورهای مواصلاتی قم اعلام و بر این اساس تردد کلیه خودروهای سنگین از محور قدیم قم – تهران ممنوع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
وحید مقدم در گفت و گویی با بیان اینکه به منظور رفاه مسافران نوروزی در روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی قم اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در این دو روز تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین از قبیل کامیون و تریلی از کلیه محورهای مواصلاتی استان قم به استثناء محور قم – گرمسار ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال نخواهد شد، تصریح کرد: همچنین در روز طبیعت نیز محدودیت های ترافیکی در جاده های بخش کهک اعمال خواهد شد که بدین صورت در نوبت صبح مسیرهای سه راه لنگرود و پردیسان به سمت کهک یک طرفه خواهد بود و در نوبت عصر نیز از سمت کهک به سمت قم بر اساس نیاز یکطرفه اعلام خواهد شد.

دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم ادامه داد: همچنین در این روز در بلوار غدیر و در مقابل بوستان علوی توقف کلیه وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود و دوربرگردان مقابل بوستان علوی نیز مسدود خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مقدم با بیان اینکه پیش بینی ما از افزایش حجم تردد در عصر روز جمعه به سمت تهران است، تصریح کرد: در عصر جمعه که امکان افزایش حجم تردد به سمت تهران است در صورت نیاز و به دستور پلیس راهور به صورت مقطعی ترافیک از پل دستغیب به سمت میدان 72 تن به بلوار شهید حاج خداکرم هدایت خواهد شد و خودرو ها از رمپ های بهشت معصومه وارد آزاد راه قم – تهران می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین