کد خبر: ۲۹۰۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

ظریف نرمش قهرمانانه را به اثبات رساند

عضو کمیسیون امنیت ملی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به عنوان قهرمانانی که نشان دادن فرزند انقلاب هستند یاد کرد و گفت: آنها نرمش قهرمانانه را به خوبی به اثبات رساندن و مردم شهرستانی که من در آن حضور دارم از کاری که آنها انجام دادند شادمان هستند.
آفتاب‌‌نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای به عنوان قهرمانانی که نشان دادن فرزند انقلاب هستند یاد کرد و گفت: آنها نرمش قهرمانانه را به خوبی به اثبات رساندن و مردم شهرستانی که من در آن حضور دارم از کاری که آنها انجام دادند شادمان هستند.

فتح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارزیابی از بیانیه لوزان گفت:‌ جا دارد از حمایت‌های مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای و اینکه تیم مذاکره کننده را فرزندان انقلاب خواندند تشکر و قدردانی کنم. باید از آقای ظریف و همکارانش که این کار را مدیریت و ثابت کردند که فرزندان انقلاب بوده و به دنبال تحقق فرمایشات رهبر انقلاب بوده و نشان دادند که به حق فرزند ولایت هستند نیز تشکر کنم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران را ستودنی عنوان کرد و گفت:‌ تیم مذاکره کننده هسته‌ای در این دور از مذاکرات به دنبال این بود که تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران را بدون قید و شرط رفع کند که خوشبختانه تلاش‌های آنان در این حوزه نتیجه داد. آنها به طرف غربی و جهان نشان دادند که ملت ایران از هیچ تهدید نظامی و تحریمی نمی‌ترسد و دشمنان این نظام نیز راهی جزء مذاکره با ایران ندارند.

نماینده مردم قصر شیرین با تاکید براینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای با توجه به فرمایشات رهبری در طول مذاکرات از حق هسته‌ای ملت ایران دفاع کردند،‌ابراز کرد:‌ دشمنان به دنبال این بودند که سایت فردو را به طور کامل به تعطیلی بکشانند اما ما شاهدیم با ایستادگی تیم مذاکره کننده نه تنها این سایت تعطیل نشد بلکه فعالیت‌های خود را در حوزه فیزیک هسته‌ای ادامه خواهد داد.

حسینی با بیان اینکه پیروزی به دست آمده متعلق به ملت بزرگ ایران،‌ خانواده شهدای هسته‌ای و افتخاری برای دانشمندان هسته‌ای کشور است تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای مورد احترام هستند و آنها توانستند نرمش قهرمانانه را به خوبی به اثبات برسانند.در شهرستانی که من حضور دارم مردم برای کار آنها شادی کردند.

این نماینده مجلس همچنین باید در فرصت بهتری مفاد این بیانیه مورد بحث  وبررسی قرار گیرد، اظهار کرد:‌ طبیعتا طبق قانون اساسی اگر در این بیانیه موردی تعهدآور ذکر شده باشد برای تائید باید به مجلس شورای اسلامی آورده شود و اگر حقی از ملت ایران ضایع شده باشد نمایندگان مجلس اجازه این کار را نخواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین