کد خبر: ۲۹۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

تساوی پرسپولیس مقابل تیم 10 نفره انتهای جدول

پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه دو بر دو مقابل راه‌آهن متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :  پرسپولیس بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر را با حاشیه‌ای بزرگ شروع كرد. شاگردان حمید درخشان پیش از آنكه به زمین بروند، شاهد ترك اردو توسط سوشا مكانی دروازه بان خود بودند. مكانی كه از لیست 11 نفره كنار گذاشته شده بود، در اردو سر و صدایی به پا كرد و رفت. مسعود همامی كه دروازه بان شماره یك پرسپولیس در این میدان بود، با استرس این موضوع پا به میدان گذاشت كه اگر گل بخورد، همه نتیجه ضعیف تیم را به او ربط خواهند داد.

دروازه پرسپولیس در دقیقه 38 توسط رامین رضاییان باز شد. البته پرسپولیسی‌ها خیلی خوش شانس بودند چراكه 4 دقیقه بعد از این گل، ابراهیم كریمی بازیكن راه‌آهن دومین كارت زرد را گرفت و از زمین اخراج شد. با این حساب پرسپولیس یك نیمه وقت داشت كه مقابل تیم 10 نفره راه‌آهن گل خورده را جبران و نتیجه را عوض كند. نتیجه حملات پرسپولیسی‌ها گل دقیقه 76 این تیم بود كه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. اما این گل یك دقیقه بعد توسط امین منوچهری جبران شد تا دوباره راه‌آهن جلو بیفتد.

هواداران پرسپولیس كه دیگر امیدی به تساوی هم نداشتند، در دقیقه 91 با سوت داور به نشانه ضربه پنالتی مواجه شدند كه محمد نوری پشت این توپ ایستاد و آن را گل كرد. بازی مساوی شد تا پرسپولیس به تیم ته جدولی راه‌آهن نبازد!

با وجود این گل، هواداران پرسپولیس به شعار «درخشان حیا كن پرسپولیس رو رها كن» كه در زمان عقب بودن تیمشان سر می دادند ادامه دادند تا نشان دهند كه از تساوی هم رضایت ندارند. خواسته آن‌ها از پرسپولیس این بود كه حداقل مقابل راه‌آهن ته جدولی سه امتیاز بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین