کد خبر: ۲۹۰۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

«رابینسون کروزوئه» به ظریف تقدیم شد

میلاد نیک آبادی کارگردان نمایش «رابینسون کروزوئه» اجرای شامگاه گذشته 14 فروردین ماه،این نمایش را به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران تقدیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 میلاد نیک آبادی کارگردان نمایش «رابینسون کروزوئه» همزمان با اجرای این نمایش به روی صحنه آمد و گفت: در چند روز اخیر در عرصه بین‌المللی برای ما اتفاقی رخ داده است که لازم دانستم آن را بیان کنم. امیدوارم در وضعیت معیشتی، فرهنگی و هنری ، اجتماعی، اقتصادی اوضاع بهبود پیدا کند اجرای امشب (14 فروردین) را به مرد صلح و گفتگو محمدجواد ظریف تقدیم می‌کنم.

بنا بر این گزارش، این نمایش در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر مرد برای بهرام افشاری شده بود و تقدیر بهترین نویسندگی، کارگردانی و موسیقی را از این دوره دریافت کرده است.

نمایش «رابینسون کروزوئه» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و تهیه کنندگی نور الدین حیدری ماهر به صحنه رفته است.

به گزارش ایسنا،بهرام افشاری، مجید نوروزی، علی حسین زاده، احمد محمد جواهری، مسعود انتظاری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقمندان می توانند برای خرید بلیت به سایت های www.tiwall.com مراجعه نمایند.

همچنین نمایش «رابینسون کروزوئه» از 9 فروردین 1394 اجرای خود را در تماشاخانه «باران» به نشانی خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک 292 آغاز کرده و هر شب ساعت 19 به صحنه می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین