کد خبر: ۲۹۰۶۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

جزئیات درگیری کریمی‌قدوسی با ظریف

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور ساعتی قبل در جلسه عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت تا به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانیه سوئیس پاسخ دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون امنیت یکی از بی سابقه ترین جلسات خود را در دوره نهم مجلس پشت سر گذاشت که در آن اکثر نمایندگان حاضر بودند این جلسه دارای حاشیه هایی نیز بود که حتی به درگیری لفظی بین ظریف و کریمی قدوسی انجامید.

به گزارش آفتاب به نقل از تابناک، یکی از نمایندگان عضو کمسیون امنیت ملی مجلس درخصوص موضوعات مورد بحث در این جلسه به خبرنگار تابناک،گفت: در این جلسه بعد از تبادل نظرات مختلف آقای کریمی‌قدوسی بحث‌هایی را در رابطه با فوردو و نطنز مطرح کرد و عنوان داشت که رهبری در یک جلسه خصوصی در خصوص اقدامات وزارت خارجه وشخص وزیر خارجه تذکر داده است.

وی گفت: آقای کریمی‌قدوسی به آقای ظریف گفت حضرت آقا به شما تذکر داده است؛اما ظریف به کریمی‌قدوسی گفت شما دروغ می‌گویید و با این گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و در آن جلسه هرگز آقا به من تذکر ندادند.

وی افزود: جلسه برای چند لحظه به شدت متشنج شد و نیروهای حفاظتی مجبور شدند سریعا خبرنگاران و افراد دیگر حاضر در جلسه را از کمیسیون به بیرون هدایت کنند.

وی گفت: ظریف به کریمی قدوسی گفت که شما در آن جلسه حضور نداشتید و چگونه وقتی در آن حاضر نبودید می توانید انقدر راحت دروغ بگویید، که وی نیز در پاسخ به ظریف گفت من در آن جلسه نبودم اما شنیده ام که در این جلسه چه گذشته است.

این عضو کمیسیون امنیت گفت: شما وقتی نمیدانید لطفا حرفی نزنید و یا از کسی که در جلسه بود به صورت کامل جزئیات را سوال کنید و سپس اظهار نظر کنید، آقای لاریجانی رئیس مجلس در این جلسه بودند و می تواند در این مورد شهادت بدهند.

بعد از این، درگیری لفظی قدری بالا گرفت و دکتر ظریف با عصبانیت قصد ترک جلسه را داشت که با پادرمیانی اکثریت نمایندگان حاضر که کریمی قدوسی را محکوم می کردند به جلسه بازگشت و پس از مدتی جلسه پایان یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
4
افرین آقای ظریف باهوش،باید جلوی این دروغگوها را با قاطعیت گرفت،کم کشورو گرفتند و چاپیدن،باز می خوان خزانه ها پر شه سروکلشون برا کشورداری پیدا میشه،بی. بلیط سوار شده ها اینبار با اکثریت در انتخابات مجلس اینارو بیرون میکنیم،انشاءالله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
2
درود بردکتر ظریف عزیز که به لطف خدا کشور را از جنگی بزرگ نجات داد .کریمی قدوسی شما که در جلسه نبودی چرا می خواهید به رهبری معظم انقلاب ظلم کنید مطیع امر آقا باشید
دلگرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
2
این کریمی قدسی دلواپس یه دروغگوست هنوز مردم یادشون نرفته چه بازی ها دراورد که صلاحیت روحانی تایید نشه و حالا هم دست بردار نیست حرف خنده دارش هم در مورد ستاربهشتی هم مشابه دروغ به عزیز ایران جواد ظریف است
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
برادرعزیزجناب آقای کریمی قدوسی باسلام :احتراما عرض می شود انتظار ما ازشما نمایندگان محترم ودیگرمسئولین محترم توجه بیشتر به قانون و فرمایشات حضرت آقاست درسالی که از طرف مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای به سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است متاسفانه بدون در نظرداشتن موقعیت حساس کشور نسبت به همدیگر بی احترامیهای انجام می دهیم که خوشایند دشمنان است برادرعزیز تو که نماینده یک کشوری نباید برخوردت غیرمنطقی باشد شما اهل منطق هستید باید حرف و حسابت هم منطقی باشد کشور ما از قانون مدارترین کشورهاست چرا که قانون کشور ما بر اساس قوانین اسلام قانونگذاری شده است و شما نمایندگان محترم نیز در مرکز قانونگذاری قرار دارید و وقتی شما قانون و حدود را رعایت نکنید از دیگران چه انتظاری می رود حداقل امسال بیایید همدل و همزبان باشیم ببینیم آخر سال چه می شود
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
4
جبهه پایداریه دیگه توقع بیش از این ازشون نمیره. تهمت، دروغ، افترا و فحش مثل دعای روزانشونه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
4
ظریف را گفتند مذاکره را از که آموختی گفت از دلواپسان هرآنچه را آنان انجام دادند من انجام ندادم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین