کد خبر: ۲۹۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

رونالدو پدیده قرن است

مهاجم فرانسوی رئال مادرید به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را "پدیده قرن" نامید. او می گوید رونالدو همواره به رئال کمک می کند و شایسته هرگونه ستایشی است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید در دیدار برابر گرانادا جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه 9 بر یک به پیروزی برسد تا بعد از مدت‌ها پیروزی ارزشمند و پر گلی را به دست آورد.

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید پس از پایان بازی گفت: پیروزی خوبی به دست آوردیم. بعد از شکست در ال ‌کلاسیکو به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. این نتیجه برای ما بسیار مهم بود و بدون شک روحیه بازیکنان را بهتر خواهد کرد. زدن 9 گل در این دیدار نشان می دهد که در خط حمله بسیار خوب بودیم. ما در دفاع نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و این نشان می دهد که رئال در شرایط خوبی قرار دارد.

ستاره رئال مادرید در این دیدار کریستیانو رونالدو بود که به تنهایی 5 گل به ثمر رساند. بنزما درباره این مهاجم پرتغالی گفت: رونالدو پدیده قرن است. او همواره به رئال کمک می کند. رونالدو شایسته ستایش است و خوشحالم که در کنار چنین بازیکن بزرگی بازی می کنم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: بیل و رونالدو در شرایط خوبی قرار دارند. همه ما تلاش می کنیم تا به تیم کمک کنیم. گاهی اوقات همه ما گلزنی می کنیم و طبیعی است که در بعضی از بازی‌ها نیز ضعیف باشیم. خوشحالم که در این دیدار نیز سه امتیاز را به دست آوردیم. مهم سه امتیاز و کسب پیروزی بود که به آن دست یافتیم. برای همه ما روشن است که زدن 9 گل در یک بازی بسیار سخت است. می خواهیم در تمام بازی‌های خود تا پایان فصل به پیروزی برسیم تا شانس قهرمانی داشته باشیم.

رئال مادرید هر چند در این دیدار با اختلاف زیادی به پیروزی رسید اما همچنان با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین