کد خبر: ۲۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

لیگ قهرمانان آسیا/ جدال ایرانی - عربی، قسمت دوم

نفت تهران و تراکتورسازی، در چهارمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به دیدار حریفانی از عربستان می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود و چهار نماینده ایران در این بازی‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند. نفت تهران و تراکتورسازی سه‌شنبه و پرسپولیس و فولاد چهارشنبه با رقبای آسیایی خود دیدار می‌کنند. این چهار دیدار، بازی‌های برگشت هفته سوم رقابت‌ها است.

الشباب عربستان – نفت تهران

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران در چهارمین دیدار آسیایی خود سه‌شنبه 18 فروردین در عربستان به مصاف الشباب می‌رود. نفت بر خلاف لیگ برتر ایران در گروه دوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نتوانسته صدر جدول را در اختیار بگیرد و فعلا با 4 امتیاز سوم است. شاگردان منصوریان در این بازی‌ها تاکنون یک برد، یک مساوی و یک باخت داشته‌اند و در همه چیز با پاختاکور ازبکستان برابرند. العین امارات، پاختاکور ازبکستان و الشباب عربستان به ترتیب اول، دوم و چهارم جدول هستند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار این گروه، العین میزبان پاختاکور است و نتیجه این دیدار به طور مستقیم روی جایگاه نفت تاثیرگذار خواهد بود. نفت اگر قصد صعود از گروهش داشته باشد، باید در چهارمین دیدار، خود را به جمع دو تیم اول گروه برساند چون دو بازی آخر از حساسیت به مراتب بیشتری برخوردار خواهد بود.

دیدار تیم‌های الشباب و نفت ساعت 22:05 و دیدار العین و پاختاکور ساعت 19:45 برگزار می‌شود.

تراکتورسازی – الاهلی عربستان

نماینده تبریزی ایران در لیگ قهرمانان آسیا این هفته در خانه پذیرای الاهلی عربستان است. بازی رفت دو تیم در عربستان با برتری تیم عربی به پایان رسیده و این بار تراکتورسازی قصد دارد ضمن گرفتن انتقام از حریف، جایگاه خود را در جدول بهتر کند.

الاهلی عربستان هم‌اکنون 7 امتیازی است و در صدر جدول گروه D قرار دارد و تراکتورسازی با سه امتیاز، سوم است. 3 امتیاز تراکتورسازی در بازی دوم در تبریز و برابر الاهلی امارات به دست آمد. این تیم تاکنون دو بازی خارج از خانه برگزار کرده و در هر دو بازی شکست خورده و در تنها بازی خانگی‌اش پیروز شده است.

هم‌اکنون در جدول گروه چهارم بازی‌ها، الاهلی عربستان با 7، نسف‌قارشی ازبکستان با 4، تراکتورسازی با 3 و الاهلی امارات با 2 امتیاز به ترتیب اول تا چهارم هستند.

دیدار تراکتورسازی و الاهلی عربستان سه‌شنبه 18 فروردین ساعت 16 برگزار می‌شود. در دیگر دیدار این گروه نیز از ساعت 18:30 نسف‌قارشی به دیدار الاهلی امارات می‌رود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس با النصر عربستان و فولاد با الهلال عربستان نیز چهارشنبه 19 فروردین برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین