کد خبر: ۲۹۰۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
«آفتاب» در گفت‌وگو با نماینده مجلس بررسی کرد:

تاثیر "تفاهم‌نامه لوزان" بر آرایش سیاسی انتخابات مجلس آینده

یک نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان مخالفت دلواپسان با تفاهم سیاسی را نتیجه شکست احتمالی آنان در انتخابات آتی دانست، تاکید کرد: در کشور ما گروه اقلیتی وجود دارد که معتقد است چون ما نتوانستیم دیگران هم نباید بتوانند. این گروه موفقیت گروه دیگر را موجب شکست خود می‌داند این اندیشه تئوری نانوشته آنان است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- یک نماینده مجلس گفت: در صورتی که پیامد اقتصادی لغو تحریم‌ها تا اسفند ماه سال آینده مشخص شود، می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر پیروزی همفکران دولت در انتخابات بگذارد.

قادرمرزی، نماینده مردم سنندج در گفت‌وگو با آفتاب در پاسخ به این سوال که تفاهم سیاسی پیش‌آمده میان ایران و گروه 1+5 چه تاثیری بر آرایش سیاسی انتخابات آینده مجلس خواهد گذاشت، گفت: این تفاهم یک تفاهم بسیار بزرگ و با اهمیت بود چراکه 12 کشوری که پیش از این با قطعنامه‌های شورای امنیت بر سر مسئله هسته‌ای مواجه شدند، پس از مدتی مورد تهاجم نظامی قرار گرفته‌اند در صورتی که این رویداد برای ایران اتفاق نیفتاد و در ضمن جایگاه ایران تقویت شد و ما هیچ امتیازی واگذار نکردیم.

او در ادامه افزود: این تفاهم سیاسی خوشایند کل مردم اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب است و در صورتی که پیامد و آثار لغو تحریم‌ها تا اسفندماه سال آینده در عرصه اقتصادی و بازار مشخص شود، می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر پیروزی همفکران دولت بگذارد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان مخالفت دلواپسان با تفاهم سیاسی را نتیجه شکست احتمالی آنان در انتخابات آتی دانست، تاکید کرد: در کشور ما گروه اقلیتی وجود دارد که معتقد است چون ما نتوانستیم دیگران هم نباید بتوانند. این گروه موفقیت گروه دیگر را موجب شکست خود می‌داند این اندیشه تئوری نانوشته آنان است.

او ادامه داد: این گروه در عین این که اقلیت است رسانه در احتیار دارد و باقی‌مانده حلقه اول و دوم محمود احمدی‌نژاد است که غیر از خود کسی را در صحنه نمی‌توانند متصور باشند و خودشان را کامل و جامع می‌دانند.

قادرمرزی تاکید کرد: این در حالی است که اکثریت ائمه جمعه از تفاهم سیاسی حمایت کرده و اقدامات تیم مذاکره‌کننده را تایید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
0
هنوز نه به باره نه به داره . صبر می کنیم شاهنامه اخرش خوشه . جوجه را اخر پائیز می شمارند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین