کد خبر: ۲۹۰۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

سقوط مرموز زن جوان از طبقه‌چهارم ساختمان

بررسی‌های پلیس درباره کشف پیکر نیمه‌جان زن جوانی که هم‌اکنون در کما به سر می‌برد، با ادعاهای متهم وارد مرحله جدیدی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه خراسان نوشت: شب جمعه گذشته، شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، از سقوط زنی از طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی خبر دادند که پیکر خون‌آلود وی توسط دو جوان پرایدسوار از محل حادثه منتقل شده است.

در پی دریافت این خبر، بلافاصله مأموران کلانتری الهیه عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. هنوز تلاش مأموران برای پیگیری شماره انتظامی پراید ادامه داشت که خبر رسید پیکر خون‌آلود و نیمه‌جان زن جوانی در حاشیه یکی از خیابان‌های بولوار توس مشهد پیدا شده است.

با انتقال پیکر این زن به مرکز درمانی مشخص شد که وی همان زنی است که سقوط او از طبقه چهارم مجتمع مسکونی واقع در الهیه به پلیس گزارش شده بود.

ادامه بررسی‌ها نشان داد: واحد مسکونی که زن جوان از آن سقوط کرده متعلق به مردی است که مدتی قبل از همسرش جدا شده است و به تنهایی زندگی می‌کند. در همین حال نیز با پیگیری‌های مأموران کلانتری الهیه، راننده خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد، اما زن جوان به کما رفته و قادر به تکلم نیست.

بر اساس این گزارش، مالک واحد ساختمانی نیز که با دستور قضایی دستگیر شده است در اظهارات خود مدعی شد: زن جوان به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اعتیاد دارد و پس از مصرف مواد دچار توهم شده و روی سقف کاذب طبقه اول ساختمان سقوط کرده است.

به دستور مقام قضایی، تحقیقات مأموران کلانتری الهیه برای کشف زوایای پنهان ماجرای مرموز سقوط این زن همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین