کد خبر: ۲۹۰۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

شادمانی هما روستا از زنده بودن تئاتر

پیشکسوت تئاتر در مراسم افتتاحیه نمایش رام کردن زن سرکش با نواختن زنگ این نمایش در تماشاخانه ایرانشهر گفت: خوشحالم از اینکه تئاتر هنوز زنده است و زنگی برای به صدا در آوردن آن وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ابتدای این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان و استادان عرصه تئاتر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد، هما روستا با شادمانی از حضور در این برنامه اظهار کرد: حضور این همه تماشاچی برای تئاتر را مایه خوشحالی فراوان می دانم.

در ادامه مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان و ریاست مجموعه ایرانشهر با تبریک سال نو و تشکر از اساتید حاضر در این مراسم گفت: جای حمید سمندریان در اینجا سبز است و یادش را گرامی می داریم. برای شادی روح او دعا می کنیم و امیدواریم که بتوانیم شاگردان خوبی برای وی باشیم و اندیشه های او را در عرصه تئاتر به منصه ظهور برسانیم. 

وی افزود: از اینکه فصل جدیدی از نمایش های تماشاخانه ایرانشهر را آغاز می کنیم بسیار خوشحال هستم. اجرای چنین نمایش هایی پیامد سیاست فصل جوان تماشاخانه ایرانشهر است که بخش هایی از زمان خود را به اجرای گروه های جوان اختصاص داده است تا باعث معرفی و بالندگی هرچه بیشتر استعدادهای جوان در عرصه تئاتر شود.

سرسنگی ادامه داد: برگزاری مراسم آغازین هر یک از نمایش های تماشاخانه ایرانشهر موجب گردهم آمدن برای قدردانی از گروه های تئاتر و نیز تزریق انرژی مثبت به این گروه ها برای اجرای هرچه بهتر نمایش ها می شود. حضور هنرمندان و اساتید ارجمند در این مراسم مایه مباهات است. 

وی با اشاره به تعداد بالای نمایش های اجرا شده در تماشاخانه ایرانشهر و دشواری هماهنگ کردن و اجرای منظم چنین برنامه هایی، از زحمات اعضای مجموعه ایرانشهر قدردانی کرد.

در پایان این مراسم که شامگاه گذشته برگزار شد ، روستا زنگ افتتاح نمایش «رام کردن زن سرکش» را به صدا در آورد و هنرمندان و استادان حاضر در برنامه امضای یادگاری خود را پای پوستر این نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، نمایش «رام کردن زن سرکش» نوشته ویلیام شکسپیر و یک کمدی خانوادگی است و مریم کاظمی، طراحی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین