کد خبر: ۲۹۰۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
برای پیگیری کارهای پسرم به فدراسیون فوتبال آمدم/

عابدزاده: چرا علی کریمی زمان علی دایی به تمرینات پرسپولیس نمی‌رفت؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برای دریافت گذرنامه و رسیدگی به کارهای فرزندم به فدراسیون فوتبال رفته بودم.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد رضا عابدزاده که امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در صحبت با خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در فدراسیون اظهار داشت: برای دریافت گذرنامه امیر پسرم به فدراسیون آمدم چرا که قرار است برای او کاری انجام بدهم به همین دلیل صلاح دیدم که به فدراسیون نیایم و گذر نامه او را از فدراسیون تحویل بگیرم تا گم نشود. 

به گزارش آفتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی درباره استعفای درخشان تصریح کرد: باید بگویم که درباره این مسئله بی اطلاع هستم، اما امیدوارم هر تصمیمی که قرار است برای تیم پرسپولیس گرفته شود به  نفع این تیم باشد و آرزو می‌کنم که درخشان هم در ادامه راه خود به موفقیت دست پیدا کند. 

عابدزاده درباره اینکه قرار است مربی بعدی برانکو باشد تصریح کرد:‌ امیدوارم شرایط پرسپولیس بهتر شود و بتواند به روزهای خوب خود بازگردد و برای درخشان، دایی، پیروانی و همه افرادی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند، آرزوی موفقیت می‌کنم. 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد:‌ بهتر است درباره رفتن علی کریمی به تمرینات پرسپولیس درباره این مسئله از خود او سوال کنید چرا که من روزنامه‌ها را نمی‌خواهم و در جریان یک سری از خبرها نیستم. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با وضعیت تیم ملی امید بیان کرد: امیدوارم وضعیت تیم ملی امید در دور بعد بهتر شود و مخصوصا با حضور کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید این تیم شرایط بهتری خواهد داشت و از این هم بهتر می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
0
0
تیتر خبرتون بی معنی بود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین