کد خبر: ۲۹۰۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
‌استاندار گیلان:

وزرا یا معاونین رئیس‌جمهور به نمایندگی ازرییس‌جمهور به شهرستان‌ها می‌روند

استاندار گیلان ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در نوروز امسال و سال گذشته به سفر ‌رئیس‌جمهور به استان اشاره کرد و گفت: وزرا یا معاونین رئیس‌جمهور به نمایندگی از دکتر روحانی به شهرستان‌ها می‌روند.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر محمدعلی نجفی در جمع شورای فرماندهی انتظامی گیلان، با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی در نوروز 94 گفت: در سال گذشته و همچنین در نوروز امسال در شاخص‌های مختلف نیروی انتظامی رشد چشمگیری داشته است و در بخش ایجاد امنیت و نظم عمومی ارتقای خوبی داشتیم.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز موفق شدیم با تلاشی که در بحث راهسازی انجام پذیرفت، خطرات ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.

دکتر نجفی یادآور شد: نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است و از این فضاها باید درجهت شعف و شادی مردم بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سفر‌ رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان گیلان افزود: در هر شهرستان یکی از وزرا یا معاونین رئیس‌جمهور به نمایندگی از رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شرکت می‌کنند‌.

دکتر نجفی با اشاره به وضعیت مثبتی که پس از مذاکرات هسته‌ای در جامعه رخ داده است، گفت: در چنین وضعیتی و در فضای آرامش و امنیتی که موجود است، اولین سفر هیئت دولت در سال جدید به گیلان اتفاق می‌افتد و امیدواریم از برکات این سفر در توسعه استان بهره‌های لازم را ببریم.

استاندار با اشاره به موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطرنشان کرد: با ارشاد و هدایت عالمانه مقام معظم رهبری و نگاه دیپلماسی رئیس‌جمهور محترم تیم مذاکره‌کننده توانست از منافع ملی به نحو احسن دفاع کند.

سردار ابراهیم قائدرحمتی فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان گفت: در ایام نوروز امسال در اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف با همکاری مردم و با رهنمودهای استاندار در وقوع جرائم و سرقت کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

وی افزود: این رشد نشان از برنامه‌ریزی مدون و هدفمند در مجموعه انتظامی استان است و امیدواریم در سال جدید در مسیر تدابیری که فرماندهی معظم کل قوا در جهت پیشبرد اهداف ترسیم کرده‌اند، گام برداریم و قطعاً این مهم با تعامل همه دستگاه‌ها و نیز آحاد مردم تحقق می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین