کد خبر: ۲۹۰۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

ایوانکوویچ فردا به تهران می‌آید

برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس بامداد فردا (چهارشنبه) از زاگرب به تهران می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ پس از توافق با محمدحسین نژادفلاح و با امضای قرارداد یک فصل و دو ماهه، سه شنبه شب استانبول را به مقصد زاگرب ترک کرد و پس از دیدار با خانواده و رسیدگی به امورات شخصی و گفتگو با دستیاران کرواتش به ایران می‌آید.

برانکو به احتمال فراوان بامداد فردا (چهارشنبه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد شد. بلیت پرواز برانکو هنوز صادر نشده است و سرمربی جدید پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد از زاگرب به استانبول خواهد رفت و از طریق فرودگاه استانبول عازم تهران می‌شود. ساعت دقیق ورود برانکو به تهران پس از قطعی شدن بلیت پرواز، از سوی روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

محمدحسین نژادفلاح منابع مالی پرداخت پیش قرارداد برانکو را تأمین کرده و امشب به احتمال فراوان پیش پرداخت وی به حسابش واریز خواهد شد.

نژاد فلاح همچنین رایزنی‌هایی داشته تا مبلغ جریمه مالیات برانکو که ۱۶۰ میلیون تومان بوده را کاهش دهد و پرداخت مبلغ ۷۸ میلیون تومان بابت اصل بدهی مالیاتی برانکو در زمان سرمربیگری تیم ملی بر عهده خود وی می‌باشد.

همچنین سه مربی خارجی جدید پرسپولیس شامل؛ دستیار اول، مربی بدنساز و مربی گلرها، روز پنجشنبه به ایران خواهند آمد و پس از امضای قرارداد با مدیریت باشگاه در تمرین روز پنجشنبه شرکت خواهند کرد.

نژاد فلاح در حال مذاکره با دستیاران ایرانی مد نظر باشگاه پرسپولیس است و درباره گزینه‌های مورد نظرش صحبت‌هایی را با برانکو نیز داشته است.

به گزارش مهر، طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، حسین عبدی یکی از گزینه‌های نژاد فلاح برای دستیاری برانکو ایوانکوویچ است. همچنین خبر می‌رسد که یک خبرنگار کروات نیز روز پنجشنبه برای تهیه گزارش از سرمربیگری ایوانکوویچ در پرسپولیس به ایران خواهد آمد تا اخبار و گزارش‌های ویژه‌ای را به کرواسی مخابره نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین