کد خبر: ۲۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

دو تساوی در بازی‌های پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر

عصر امروز هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام دو دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مقابل سایپا و ملوان بندرانزلی مقابل پیکان به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در این دو دیدار که از ساعت 17 آغاز شد، پدیده مشهد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل سایپا نرسید.

این دیدار برای بازیکنان پدیده با کارت‌های زرد و قرمز همراه بود. در این دیدار مجتبی روشنگر، اکبر صادقی، بهادر نسیم‌اف و ایگور پراهیچ با کارت زرد داور جریمه شدند و رضا حقیقی در دقیقه 91 از بازی اخراج شد. این در حالی بود که از تیم سایپا تنها مهدی ترابی با کارت زرد داور جریمه شد.

در دیگر دیدار این هفته تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند. ملوانی‌ها ابتدا در دقیقه 33 با گل سید جلال رافخایی با یک گل پیش افتادند اما این مصطفی شجاعی بود که در دقیقه 91 گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

امیرحسین فشنگچی، سیامک نعمتی و مصطفی شجاعی از تیم پیکان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند و مازیار زارع نیز از تیم ملوان کارت زرد گرفت.

به این ترتیب پس از تساوی تیم‌های پدیده و سایپا، تیم پدیده با 26 امتیاز در رده دهم و سایپا با کسب 34 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ چهاردهم قرار دارند.

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پیکان نیز با این تساوی، به ترتیب 25 و 23 امتیازی شدند. ملوانی‌ها در همان رتبه یازدهم جدول باقی ماندند و پیکان نیز در همان رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین