کد خبر: ۲۹۰۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

کلیات طرح کاهش ساعات کاری ادارات دولتی در ماه رمضان رد شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با طرح کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : عباس قائدرحمت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: طرح الحاق یک تبصره به ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعات کاری ادارات دولتی در ماه مبارک رمضان در این کمیسیون رد شد.

وی افزود: بر اساس این طرح بنا بود که به دلیل انجام بهتر فرائض دینی در ماه مبارک رمضان، کارکنان دولت هر هفته به جای 44 ساعت، 34 ساعت کار کنند.

این نماینده مجلس با یاداوری این که دولت مخالف این طرح بود،اظهار داشت: دولت معتقد بود که این طرح بار مالی دارد و از سویی دیگر، بقیه افرادی که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری نیستند نمی توانند مشمول این طرح باشند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: طرح استفساریه قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل در دستگاه های اجرایی نیز برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارجاع شد.

**دیدار با آیت الله جنتی


وی همچنین گفت: اعضای این کمیسیون عصر روز گذشته دیداری با آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان برای عرض تسلیت و ارائه گزارش این کمیسیون در سال گذشته داشتند.

وی ادامه داد: اعضا در این جلسه گزارشی از عملکرد و تعداد طرح ها و لوایح بررسی شده و نتایج کارها به آیت الله جنتی ارائه کردند.

این نماینده مجلس گفت: آیت الله جنتی در این دیدار کمیسیون اجتماعی را به دلیل این که با مسائل اجتماعی سر و کار دارد، حساس دانستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
ولی ساعت ناهار باید حذف بشه. یعنی یک ساعت در روز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین