کد خبر: ۲۹۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲

ریبری: پیشنهاد رئال را رد کردم

هافبک فرانسوی بایرن مونیخ عنوان کرد برای ماندن در این تیم پیشنهاد رئال را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، فرانک ریبری که سال گذشته از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد، در بایرن مونیخ سال به سال بهتر می‌شود و توانسته این فصل همراه تیمش در صدر جدول بوندسلیگا باشد و یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. این بازیکن فرانسوی در گفت‌وگو با سایت بوندسلیگا درباره رابطه‌اش با لوئیز فان خال سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت: فان خال اصلا آدم خوبی نیست و من با او در این تیم مشکل داشتم. به همین دلیل با اولی هوینس صحبت کردم و گفتم اجازه دهید از بایرن جدا شوم ولی او و رومنیگه من را متقاعد کردند که در بایرن بمانم. آن‌ها گفتند همان طور که مسی برای بارسلونا مهم است، من هم برای بایرن مهم هستم. خوشحالم که فان خال کمی بعد از بایرن جدا شد.

ریبری ادامه داد: مشکل من با فان خال شخصی بود. هیچ کس نمی‌دانست دلیل رفتار بد او با من چیست. واقعا نمی‌دانستم چه کار کنم. آن سال‌ها چند پیشنهاد خوب هم به دستم رسید که یکی از آن‌ها از سوی رئال مادرید بود. در نهایت پیشنهاد رئال را رد کردم و در بایرن ماندم و حالا از این تصمیمی که گرفتم خوشحالم.

لوئیز فان خال در دو سال حضور در بایرن مونیخ سه قهرمانی کسب کرد ولی آن سال‌ها ریبری در بایرن مونیخ چندان وضعیت خوبی نداشت. او 11 گل از سال 2009 تا سال 2011 به ثمر رساند ولی پس از رفتن فان خال، شکوفا شد و به یکی از مهم‌ترین بازیکنان بایرن تبدیل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین