کد خبر: ۲۹۱۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

اپلیکیشن مترو تهران برای آیفونی‌ها

اپلیکیشن مترو تهران برای کاربران آیفون و سیستم عامل IOS با هدف مسیریابی ایستگاهها و اطلاع یابی از حرکت قطار طراحی شد.
آفتاب‌‌نیوز :  اپلیکیشن مترو تهران، مسیریابی در خطوط متروی تهران، اطلاع‌یابی از امکانات هر ایستگاه، مکان‌یابی مراکز شهری مجاور و مسیریابی خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به مترو را به صورت آسان و آفلاین میسر می‌کند.

به گزارش مهر، این برنامه کاربردی دارای امکاناتی چون نمایش نقشه تصویری مترو بر اساس ایستگاه‌های کنونی، امکان شناسایی خودکار نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به عنوان مبدا و نمایش نقطه تعویض خط مترو برای ادامه دادن مسیر تا مقصد و ارائه فهرست کلیه ایستگاه‌های مترو به همراه آدرس و امکانات داخلی آن‌ها مانند سرویس بهداشتی، پارکینگ، مینی سوپر، اغذیه سرد، دستگاه‌های نوشیدنی، روزنامه همشهری، غرفه عطریات، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و کپی، فروشگاه موبایل، کافی نت، خدمات همراه اول، خدمات ایرانسل، اهدای خون، مرکز خرید، بانک تجارت، بانک شهر، فرهنگسرا و فوریت های پزشکی است.



از دیگر ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن، نمایش برنامه زمانی حرکت قطارها به صورت جداگانه برای روزهای «شنبه تا چهارشنبه»، «پنج‌شنبه» و «جمعه و روزهای تعطیل سال» و نمایش قطارهای سریع‌السیر تهران-کرج با علامت مخصوص است.

نمایش اطلاعات مربوط به مراکز شهری مجاور هر ایستگاه شامل ورزشی، شهرک مسکونی، مذهبی، قضایی، فرهنگی، علمی و تفریحی، علمی، صنعتی، سیاسی، تفریحی، تجاری، پزشکی، نظامی، اقتصادی، اداری، تاریخی، رفاهی، خدماتی، رفاهی و خدماتی و نیز امکان شناسایی مکانی نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز شهری مورد نظر شما برای پیاده شدن در ایستگاه صحیح از طریق این اپلیکیشن ممکن است.

نمایش مسیر تاکسی‌ها از درب هر ایستگاه به مقصدهای مختلف و نیز نمایش اطلاعات خطوط اتوبوس‌رانی و مسیرهای رفت‌وبرگشت آن‌ها و نمایش مسیرها و ایستگاه‌های مترو بر روی نقشه با اتصال به اینترنت از دیگر امکانات این برنامه کاربردی است که امکان دانلود آن به صورت رایگان فراهم شده است.

این اپلیکیشن پیش از این برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی شده بود.

دریافت این اپلیکیشن از گوگل پلی و اپ استور از طریق http://metroapp.ir ممکن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین