کد خبر: ۲۹۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

قتل خواهر توسط پسر ٨ ساله با تفنگ ساچمه ای

بازي كودكانه پسري هشت ساله با اسلحه، مرگ خواهرش را رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ مهرداد، فرمانده انتظامي شهرستان كازرون استان فارس با اعلام اين خبر گفت: در تماس تلفني بيمارستان وليعصر (عج) كازرون با مركز فوريت‌هاي پليس ۱۱۰ مبني بر يك فقره مرگ مشكوك در بخش اورژانس بيمارستان بلافاصله ماموران كلانتري ۱۲ حضرتي به محل اعزام شدند.

سرهنگ مشوق افزود: ماموران با حضور در محل با جسد دختر ۱۵ ساله مواجه شدند كه در اثر برخورد ساچمه به پشت شانه‌اش جان خود را از دست داده است. با هماهنگي مقام قضايي ماموران كلانتري ۱۲ و پليس آگاهي شهرستان به محل رخداد حادثه كه منزل عموي متوفي بوده عزيمت كردند كه در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد دختر ۱۵ساله در زمان حادثه به همراه برادر ٨ ساله و پسرعموي ۱۲ ساله‌اش در منزل تنها بوده‌اند.

به گزارش اعتماد، فرمانده انتظامي كازرون ادامه داد: بنا به اظهارات عمومي حاضران در زمان حادثه، برادر هشت ساله مقتول درحالي كه مشغول بازي با اسلحه پنج تير پران مسلح عمويش بوده به‌طور ناگهاني تيري از آن خارج شده و پس از اصابت گلوله به ديوار اتاق به دختر جوان اصابت كرده است. فرمانده انتظامي كازرون با اشاره به كشف اسلحه به كار رفته گفت: ماموران پليس آگاهي محل حادثه را مورد بررسي قرار داده و تحقيقات تكميلي ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین