کد خبر: ۲۹۱۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

رئیس سازمان مالیاتی: کی روش یک میلیارد تومان مالیات بدهکار است و تا ندهد، نمی رود

آفتاب‌‌نیوز : نسیم آنلاین نوشت: رئیس سازمان مالیاتی گفت: بدهی مالیاتی کی‌روش یک میلیارد تومان است. علی عسگری گفت: بدهی مالیاتی برانکو که در رسانه‌ها مطرح شده را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم. مشکل ممنوع الخروج بودن کی‌روش همچنان پابرجاست.

علی عسگری رئیس کل سازمان امور مالیاتی در خصوص بدهی مالیاتی برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید قرمز پوشان پایتخت گفت: قرارداد این مربی با باشگاه پرسپولیس به تازگی منعقد شده، به همین دلیل چون بدهی مالیاتی وی مربوط به دوران حضور وی در تیم ملی طی سال های گذشته بوده است، بنابراین در حال حاضر مبلغ دقیق آن مورد محاسبه واقع نشده است.

او در پاسخ به این سوال درباره ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی 78 میلیون تومانی و جریمه مالیات 160 میلیون تومانی مربی کروات جدید سرخپوشان بیان کرد: به هیچ وجه این مبلغ را تایید نمی‌کنم و با توجه به گذشت زمان از دروان حضور برانکو در ایران باید مبلغ جدیدی در این زمینه توسط سازمان امور مالیاتی محاسبه شود، و به باشگاه پرسپولیس اعلام شود، تا مشکل حضور وی در ایران بر طرف گردد.

عسگری گفت: تا به این لحظه(عصر روز سه شنبه) کسی از باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی برانکو به سازمان امور مالیاتی مراجعه نکرده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کل کشور در خصوص بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم بیان کرد: آقای کی‌روش چیزی حدود یک میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد، که فدراسیون فوتبال طبق قرارداد این مربی باید این بدهی را پرداخت کند.

او گفت: مشکل ممنوع الخروج بودن کی‌روش همچنان پابرجاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین