کد خبر: ۲۹۱۰۷۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
واکنش فعال حقوق زنان به آیین‌نامه حضور زنان در ورزشگاه‌ها؛

حضور زنان فضای استادیوم‌های ورزشی را تغییر خواهد داد

یک فعال زنان همچنان با بیان اینکه حضور زنان فضای حاکم بر استادیوم های ورزشی را تغییر خواهد داد، یادآور شد: در مورد حضور زنان در ورزشگاه و استادیوم های ورزشی همچنین می توان توجه ویژه ای به تاثیر حضور زنان در استادیوم ها و تغییر فضای حاکم بر آنها داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- یک فعال حقوق زنان گفت: معاونت زنان ریاست جمهوری در تلاش است وضعیت حضور زنان در ورزشگاه ها و استادیوم ها را به وضعیت قبلی بازگرداند. 

بنفشه جمالی، فعال حقوق زنان در واکنش به اظهارات معاون امور زنان نهاد ریاست جمهوری درباره فراهم کردن سازوکارهایی برای حضور زنان در ورزشگاه ها به خبرنگار آفتاب گفت: تا آخرین سال ریاست جمهوری احمدی نژاد زنان می توانستند به استادیوم ها والیبال و سالن هایی که ورزش های به اصطلاح مردانه درآن انجام می شد، بروند. 

او در ادامه افزود: معاونت زنان ریاست جمهوری در تلاش است وضعیت حضور زنان در ورزشگاه ها و استادیوم ها را وضعیت قبلی بازگرداند. در این اقدام به نسبت گذشته تغییری ایجاد نخواهد شد. جمالی با تاکید بر این که این قدم مثبتی و خوبی است، گفت: این اقدام می تواند راه را برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم میکند. 

این فعال زنان همچنان با بیان اینکه حضور زنان فضای حاکم بر استادیوم های ورزشی را تغییر خواهد داد، یادآور شد: در مورد حضور زنان در ورزشگاه و استادیوم های ورزشی همچنین می توان توجه ویژه ای به تاثیر حضور زنان در استادیوم ها و تغییر فضای حاکم بر آنها داشت. 

او همچنین تاکید کرد: باید در نظر داشت که قانونی برای ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه ها وجود ندارد. تنها مصوبه ای در شورای تامین استان بوده که با حضور زنان مخالفت کرده است، حتی نیروی انتظامی اعلام کرد مشکلی با حضور زنان در ورزشگاه ها ندارد و امنیت آنان را تامین خواهد کرد. 

جمالی ضمن مثبت خواندن اقدامات معاونت زنان به تشکیل پل ارتباطی این معاونت با فعالیت زنان تاکید کرد و گفت: خانم ملاوردی کمتر در رسانه ها حضور دارند و مصاحبه مطبوعاتی می کنند، به عنوان مثال در مورد کاهش سهم حضور زنان در دفترچه های استخدامی سال جدید تاکنون واکنشی نشان نداده اند در حالی که باید ارتباط خود را با گروه های مختلف زنان حفظ کنند تا از مطالبات آنان درک و دریافت جامعی پیدا کنند. 

روز گذشته شهیندخت ملاوردی، معاونت زنان ریاست جمهوری گفت که در جلسه یکشنبه هیات دولت راهکارهای حضور زنان در ورزشگاه ها و استادیوم ها مورد بررسی قرار گرفته و آیین نامه نهایی حضور زنان در استتادیوم های والیبال نهایی شده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
2
6
انشاا...
افضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
2
4
تمام مشکلات کشور از جمله مشکل بیکاری و تورم حل شده است و فقط مشکل شرکت بانوان در استادیوم ورزشی باقی مانده است . ظاهرا عده ای به دنبال جنجال افرینی و ایجاد التهاب در جامعه هستند .و شما نباید خواسته یا ناخواسته جاده صاف کن این افراد باشید که می خواهند با انگشت گذاشتن بر روی موضوعاتی که موجب دوقطبی شدن جامعه است از اب گل ماهی بگیرند و فتنه انگیزی کنند . هر اقدامی که موجب تضعیف وحدت جامعه می شود خیانت به ملت است اگر شما دلسوز ملت هستید گره از مشکلات اقتصادی جامعه باز کنید تا موجب استحکام کشور و رضایت عامه ملت فراهم شود .
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
2
2
بسیار جالب است! با همین حرف ها می شود دیگران را از حق انسانی خود محروم کرد. مردم خفه شوند و حرف نزنند چون در جامعه التهاب و جنجال می شود. تا کی این سیاست ادامه خواهد یافت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
3
حضور زنان در ورزشگاه احترام به زن است و مي تواند باعث بالارفتن فرهنگ جامعه شود
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
یعنی ماها اینقدر با کلاس شدیم که زنها وارد استادیوم شوند . خدا کنه شعارها خیلی خیلی تغییر کنه . انشا الله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین